DE DISPLAY VAN MIJN 6210 VALT STEEDS WEG WEET IEMAND HOE IK DAT OP KAN LOSSEN HEB WEL IS IETS GEHOORD VAN EEN SPECIAL RUBBERTJE MAIL MIJ
Het kan inderdaad aan het “power supply rubber” liggen. Dit is geen heel bijzonder onderdeel en eenvoudigweg te bestellen. Het is eigenlijk gewoon een vervanging van het bestaande rubbertje. Deze kan verzadigd zijn met vuil of slijtage vertonen. Is dit niet de oplossing dan dien je meer te denken aan een software probleem of het geheel vervangen van het diplay.
www.telemaniac.nl
Beste stefan,
Ik werk zelf op de Nokia-reparatieafdeling en bij de 6210 heb ik het nog nooit meegemaakt dat de elastomeer (rubbertje onderhet display) defect is. Het moet dus aan iets anders liggen. Voor zover ik dit direct kan zeggen, ligt het aan het software. Hierbij kan flashen (nieuwe software programmeren) wonderen verrichten. Ligt het hier niet aan dan moet de SRAM vervangen worden. DIt is echter een reparatie die je niet zelf kan uitvoeren. Opsturen dus!
Groeten,
Eelco
Beste stefan,
Ik werk zelf op de Nokia-reparatieafdeling en bij de 6210 heb ik het nog nooit meegemaakt dat de elastomeer (rubbertje onderhet display) defect is. Het moet dus aan iets anders liggen. Voor zover ik dit direct kan zeggen, ligt het aan het software. Hierbij kan flashen (nieuwe software programmeren) wonderen verrichten. Ligt het hier niet aan dan moet de SRAM vervangen worden. DIt is echter een reparatie die je niet zelf kan uitvoeren. Opsturen dus!
Groeten,
Eelco
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?