stuntprijzen.net betrouwbaarheid

• roos

Hey kan iemand mij vertellen of hij ervaring heeft deze site? Ik wil twee frontjes bestellen (is nl een van weinige sites waar je frontjes voor 3510 hebt). Maar ik weet niet of ik ze dan egt in huis krijg als ik het laat afschrijven en als het onder embours is moet ik weer 9 euro extra betalen. Wie helpt mij??? Alvast bedankt, kus roos

• marco

goeie service, levert met 100% zekerheid en snel.

• speukie

Hoi

Ik heb daar al zoveel besteld en altijd 100 procent je krijgt echt je spullen en mocht er iet niet goed zijn krijg je nieuw.

Echtwaar kun je rustig doen en daarbij deze mensen doen het al heel lang.

suc6

• Paul

ik heb er ook zo vaak besteld! ik heb er nooit problemen mee gehad! ik had op een gegeven moment een kapotte datakabel voor een 3310 binnen gekregen! Deze heb ik teruggestuurd en ik heb gewoon weer een nieuwe gekregen! Goede service dus!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Hans

Prima bedrijf, je kan bij hun gerust vooruit betalen. Heb er nooit problemen gehad.

Groet. H.

• Joost

Ik heb er net een ‘Nokia Flash Keypad’ besteld en ik zal je laten weten of ik hem binnenkort ook werkelijk binnenkrijg.

Grtz

Joost

• Joost

Ik heb het binnen… perfect :D

• telemaniac

Dus ze hebben er maar 8 dagen over gedaan????? Das top zeg???

www.telemaniac.nl

• Joost

Minder zelfs… ik heb besteld op zaterdagmiddag en ook meteen met Girotel geld overgemaakt. En op donderdag heb ik het binnen gekregen.