Hallo peepz,
weet er iemand of O2 een beetje redelijke provider is ?? Met name of je altijd bereik hebt in NL. Hoe is het bereik in buitenland (Europa)… etc…
mzzl….
Als je een keuze hebt, doe jezelf een plezier en neem geen O2.
Klant van O2 zijn moet je je alsvolgt voorstellen: Bedank het ergste wat je als klant van een mobiele provider kan overkomen, met de daarop voor jou worst kaas senario oplossing van die mobiele provider. Dit maar dan nog twee tandjes erger is O2.
Als je daar graag bij wil bellen…
Voor mij in elk geval nooit meer O2.
Opsomming van de problemen: Nummerbehoud totaal verkloot, ben nu mijn mooie nummer kwijt dat iedereen van me had. Geen tegemoetkoming daarin.
Aansluitkosten terwijl ik aangevraagt heb in een actie periode zonder aansluitkosten. Door een fout van hun… iets met het niet kunnen lezen van mijn huisnummer en pas na een week of twee daar bij mij navraag over doen… waardeloos.
Tel je alle gesprekken bij elkaar op… kom je op een andere totaaltijd. Wordt dan wel opgelost (toch nog een score voor O2)…
Daarnaast is de helpdesk zo deskundig als mijn cavia. Wachttijd bij mijn cavia alleen vele malen korter. Ook is het nodig minstens drie keer te bellen voordat je het juiste antwoord kan filteren uit alle onzin verhalen van die medewerkers daar.
Kortom een grote ellende. Ik kon uiteraard niet onder mijn contract uit… dus ik zit er nog flink wat maanden aan vast. Ik leef naar de dag toe dat ik weer als tevreden klant terug kan stappen naar mijn oude vertrouwde KPN… Op zeker dan ook met i-mode… must have it!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?