Hallo allemaal,
kan iemand mij misschien vertellen hoe jullie de aankoop bij tobeconnected hebben ervaren? Alvast bedankt
Haha, dat zal wel. Ik adviseer zelf altijd om te kijken of ze goed telefonisch bereikbaar zijn. Als er nl. iets mis gaat is het wel zo handig als je dan geholpen kan worden. Het gebeurt regelmatig dat het abonnement al loopt, maar jij (door omstandigheden) de telefoon nog niet hebt.
iig succes ermee,
Groeten Jantje
Nou nou nou, er wordt hier lekker onder een hoedje gespeeld, Johnny en Frankie kom op zeg, voor dit soort doorzichtige spam moet je echt ergens anders zijn, en inderdaad zo snel is de Nederlander tegenwoordig niet meer overtuigd, als je gewoon een beetje reclame wilt maken kan je gewoon contact opnemen met info@startpagina.nl zij kunnen je exact vertellen wat de kosten zijn om een bijtje over het scherm te laten vliegen!
Supa K
Het is jammer dat de Nederlander in het algemeen uitsluitend afgaat op hetgeen iets kost. De verschillen zijn overigens vaak zo klein dat het echt kinnesinne is. Kijk of een site of winkel zijn vak verstaat. Ga je naar een telefoon supermarkt dan zal je ook zo behandeld worden. Ga je naar een telecom speciaalzaak dan wordt je beter behandeld en de afwikkeling bij problemen is vaak ook stukken aangenamer. Met speciaalzaken bedoel ik uiteraard niet de Lelcompany, T voor teletroep of FraudeHouse.
Groeten,
www.telemaniac.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?