gsm.nl

• oldiehenk

Hoi allemaal,

Ik ga een abbo afsluiten bij gsm.nl en ik ga ervan uit dat alles goed gaat.

Mijn vraag is….na 10 maanden moet je volgens mij opzeggen (BEN-abbo).

Dit ga ik dus doen maar kan ik na het opzeggen weer een voordelig abbo afsluiten bij BEN?

En wanneer moet je nu precies opzeggen? ..na 10 maanden ? opzegtermijn is 2 maanden.

En moet je bij gsm.nl ook iets opzeggen?

Zoals jullie al begrijpen wil ik graag na dit abbo weer een goedkoop abbo afsluiten maar ik geef toe dat ik op gsm gebied een totale leek ben en op de sites van ben en gsm.nl kom ik hierover niets tegen.

groetjes henk

• Erik

Gewoon nu al opzeggen bij provider (ben, Dutchtone of wie dan ook ). Niet bij gsm.nl ofzo. Heb er ook besteld, prima geregeld daarzo. Heb mijn eigen abonnment al een half jaar van te voren opgezegd en kon gewoon! Wel om bevestiging vragen!

• oldiehenk

Hoi,, bedankt voor je reactie.

Dus na een half jaar opzeggen bij Ben?

Okidoki,,doe ik maar ik dacht dus echt dat je een abbo ook bij het bedrijf waar je je abbo hebt afgesloten moet be-eindigen…..

En ik kan dus gewoon weer gebruik maken van een nieuw (BEN) abbo?

O ja….er zal dus altijd wel enige tijdsruimte zitten tussen dit abbo en het nieuw abbo neem ik aan?

bedankt Henk

• Erik

Je er zit wel tijd tussen en je krijgt ook geen nummerbehoud, dat kan wel als je nu een andere provider had gehad. (van Ben naar Ben lukt dat niet)

• Remco

Ik hoor veel slechte verhalen over het online afsluiten van een abonnement.

Volgens mij kun je beter naar een goede winkel gaan, Telecom Today in Amsterdam Noord is een hele goeie. Hebben tenminste nog tijd voor je en proberen je niet iets in de maag te splitsen.

Daar kan je ook gewoon je bestaande Ben abonnement verlengen en hou je hetzelfde nummer, kost verder niks en je hebt de zelfde voorwaarde als bij het aansluiten van een nieuw abonnement.

• Mirjam

Ik heb 2 keer een gsm abonnement afgesloten bij gsm.nl. Ging beide keren perfect. Het is inderdaad zoals Erik zegt, alleen opzeggen bij je provider. Als ik me goed herinner wordt dit vermeldt in het contract dat je van gsm.nl krijgt. Je gaat namelijk alleen een overeenkomst aan met de provider en niet met degene waar je je abonnement afsluit. Als je een Ben abonnement zou afsluiten bij bv. Belcompany (dus niet via internet, maar in de winkel), zeg je toch ook alleen op bij Ben en niet ook bij Belcompany.

Groetjes, Mirjam

• Mr Hat

Jah! Ik heb ook al drie maal een abo afgesloten bij drie verschillende internetsites. Ging hardstikke goed! Enne….het is een stuk goedkoper als je bij het nieuwe abo een nieuw toestel wilt!

• telemaniac

Natuurlijk kan het best goed gaan via een internetsite. Wijzelf hebben een internetsite waar je uitsluitend onderdelen en lcd displays kunt kopen. Ook wij handelen de zaken keurig af. Alleen vraag ik me af hoe een internetsite, in geval je telefoon defect gaat, omgaat met de garantie. Vaak zijn de telefoons die je via internet aanbied afkomstig uit het buitenland. Deze vallen in 9 van de 10 gevallen niet onder de nederlandse garantiebepalingen. Dat er ook nederlands in het menu staat zegt overigen niets over de herkomst van het toestel.

Groeten van,

www.telemaniac.nl

• T39

Dat de gsm's van de sites buitenlands zijn

• telemaniac

Ze kunnen buitenlands zijn ! Als de toestellen in nederland {nog} niet leverbaar zijn of onwaarschijnlijk veel goedkoper dan in de winkel kun je er bijna wel vanuit gaan.

Maar het hoeft niet perse! Ik reken ook webshops tot mijn klantenkring en de ene lever ik buitenlandse toestellen {import} en andere willen perse Nederlandse toestellen {benelux}.

www.telemaniac.nl