ervaring GSMNederland

• Antoine

Heeft iemand ervaring met deze shop? Ik kan ze namelijk met geen mogelijkheid telefonisch bereiken (antwoordapparaat). Zijn ze betrouwbaar??

Laat het mij even weten….

Antoine.

• tHe pHoNe SwiTch

Antoine, wanneer dit soort bedrijven je niet telefonisch te woord willen staan, wat ze ten alle tijde WEL zouden moeten doen, is er geen excuus voor ze… zoek snel een andere shop !! Stel jij wilt wat verkopen maar je beantwoord geen telefonische vragen, dan lijkt het toch ofdat je niet graag iets verkoopt,of dat je er gewoon niet bent, amateurtjes dus ..kijk gewoon even op telecomvergelijker.nl en daar vind je vast jou shopie !

Succes,

SuperK

• Xi_Master

Ik heb vorig jaar een abbo afgesloten en alles was perfect geregeld. Misschien dat ze het erg druk hebben?

• Antoine

Alsof de duvel ermee speelt werd ik vanmiddag gebeld door GSMNederland en zeiden dat het erg druk was en door vakantie hebben ze een achterstand opgelopen. Als het goed is heb ik volgende week mijn mobieltje en abonnement binnen.

In ieder geval voor je reactie!!!

Antoine

• Antoine

Alsof de duvel ermee speelt werd ik vanmiddag gebeld door GSMNederland en zeiden dat het erg druk was en door vakantie hebben ze een achterstand opgelopen. Als het goed is heb ik volgende week mijn mobieltje en abonnement binnen.

In ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Antoine

• Antoine

In ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Antoine

• Xi_Master

*D. Succes met je abbo en laat het ff weten of het goed is gekomen.

• Erik

Wat heb je besteld dan? Ik ben op zoek naar een nieuwe mobile voor weinig geld (al dan niet in combi met abonnement). k Gebruik mijn eigen huidige abonnementen dus soort provider maakt niet uit!

• tHe pHoNe SwiTch

Hey, alllrighty then, dat is erg goed, krijgt de Xi toch nog gelijk,

in ieder geval ..heel veel suc6 ermee !!

S

• Xi_Master

Dutchtone 120 Business abbo, 100% gratis. Heb na 4 weken de bonus ontvangen. Ik heb dus niks te klagen over Gsmnederland. Mijn vragen werden trouwens allemaal binnen 6 uur telefonisch beantwoord….*D