HOE KAN DIT ??

• SuperK

Kan iemand mij vertellen ofdat die bonussen van bestelmaar.nl wel kloppen ??

je krijgt daar voor een Ben extra 313 euro terug, nou ik ken iemand die in een telecomshop werkt en die verteld me dat je dan nieteens meer marge maakt etc

Hier zit volgens mij een vreemd luchtje aan, ze geven wel erg veel meer terug dan andere dealers, maar op combinaties van gsm+abo zijn ze weer even duur als andere dealers, hoe kan dit?????

Groet

Kevin

• Wovelaar

Ik heb zelf ook zo'n BEN vaak besteld bij bestelmaar.nl, in het begin stond ook bijzonder sceptisch tegenover die hele gratis abonnementen maar het kan echt.

Ik heb mijn cash deal nog niet binnen, maar gezien het ontbreken van negatieve reacties op de www.telecomvergelijker.nl durfde ik het wel aan.

Ik heb destijds bij de gsm stunter ook een talkline 120 abo gratis afgesloten en perfect op tijd het hele abonnementsgeld voor het hele jaar terug ontvangen.

Ook destijds waren er verschillende geluiden dat dit niet kon enz. Dat de provider er verlies op lijdt is duidelijk maar schijnt een ander doel te hebben.

De marktwaarde van een provider is o.a. afhankelijk van het aantal abonnementen, kort na de actie van gsmstunter werd talkline overgenomen door Debitel. Waarschijnlijk zal met Ben wordt T-mobile wel iets dergelijks in de lucht hangen.

Ik zou er maar gou van profiteren. Trouwens perfect bij Ben, via Ben online kun je belminuten in de gaten houden.

• gsmaanbiedingen.com

De rede dat dutchtone de tarieven nu verhoogt volgens een medewerker:

DUTCHTONE IS STOM GEWEEST MET HET GEVEN VAN HOGE BONUSSEN

Ben wil dat:

* de klant vergeet op te zeggen na 1 jaar

* Veel meer belt dan die 150 minuten per maand

* tevreden is en weer een nieuw abonnement afsluit

* veel smst enz en veel belt in het buitenland!

Dat willen ze,

ALleen ja……….. Vele mensen uit Nederland zijn toch wel een beetje pinnig!

• www.telemaniac.nl

Kun je dit verhaal even toelichten, snap er geen hout van.

Maar het is inderdaad waar, de site kan op een dergelijke aanbieding geen enkele marge meer maken. En neem van mij aan dat een winkel of site geen hoger doel heeft dan gewoon winst maken. Wel weet ik van mijn accountmanager van BEN dat een aantal sites op de vingers zijn getikt vanwegen het bewust of onbewust communiceren van foutieve bonussen. Een ander gaf aan zijn abonnementsgeld nog niet terug te hebben ontvangen. Daar zou ik me wel een beetje zorgen over maken. Of je nou een winkel bent of een site, de bonus op een Ben Extra komt helemaal niet in de buurt van de 300 euro, zelfs niet bij een 2 jarige overeenkomst.

Er kunnen dus verschillende dingen aan de hand zijn: A: de site probeerd andere sites van de markt te drukken door oneerlijke concurrentie en gaat daar waarschijnlijk zelf aan kapot {denk even aan Dixtone die datzelfde heeft geprobeerd}, B: De site probeerd een zo groot mogelijk volume te verkrijgen waardoor Ben op nacalculatie nog een paar euro extra aansluitvergoeding geeft {maar nooit voldoende om enige winst te maken} C: je krijgt binnenkort een excuusbrief waarin men aangeeft een foutieve vergoeding op de site te hebben geplaatst {en de werkelijke vergoeding komt nieteens in de buurt van hetgeen men beloofde, maar men heeft jouw abonnement binnen dus pech voor jou} D: je bent zojuist zwaar genaaid en ontvangt niets {de site wordt opgedoekt en jij ben de pisang}.

In geval je belazerd bent mail dit dan naar info@telemaniac.nl en wij maken er werk van via de dealerkanalen bij Ben. Hetzelfde verhaal gaat overigens ook op voor ieder ander netwerk. Overigens verkopen wij geen abonnementen via onze site dus hebben wij zeker geen achterbakse motieven behalve dan om het kaf te scheiden van de goede aanbieders. En ik roep het nog maar eens: klinkt een aanbieding te mooi om waar te zijn! Dan is dit ook zo!

www.telemaniac.nl

• gsmaanbiedingen.com

Wij geven die 300 euro bonus niet op die Ben extra.

Dat kunnen we niet.

SuperK heeft die aanbieding gezien bij bestelmaar.nl

• Wovelaar

Hoe kan het dat in mijn 261,25 dan al van bestelmaar.nl terug heb ontvangen, dat deze internetshop toch al wel een tijdje bestaat.

Als deze bonussen niet zo hoog kunnen zijn hoe kan het dan dat in een zelfde periode verschillende internetshops allemaal Ben in de aanbieding hebben met een flinke cashdeal en niet alleen internetshops maar ook een belcompany en telecom today.

• gsmaanbiedingen.com

Er zat een standaard-netwerkactie van Ben bij de actie.

De eerste 3 maanden maar 50% van de abonnementskosten betalen.

Tevens een netwerkactie voor 50% korting op de aansluitkosten.

Samen met de bonus kon een gratis abonnement worden weggegeven.

• T39

Kijk dit dan eens…dit is ook echt hoor:

http://www.gsmshop.nl/shop/index.php?c=202&s=0&so=price&p=508