Dank u voor de gratis reclame, denk dat remco een vriendje van me gaat worden.
Lijkt me een aardige gozer {hahahahahaha} keep up the good work!
Niet 1 dealer heeft 3 weken nodig om een toestel geleverd te krijgen, das pure onzin. Als er bij een leverancier van ons iets niet op voorraad is dan is dit binnen een week wel zo, op zijn uiterste wel te verstaan. Of je moet natuurlijk iets heel bijzonders besteld hebben. Of een toestel dat nog niet leverbaar is.
Er kan natuurlijk altijd een reden zijn waarom men iets niet kan leveren, maar als ze echt zo'n goede kwaliteit site zijn dan lichten ze jou gewoon openhartig in over de reden waarom.
Zeker in het begin van ons bestaan hadden wij ook dergelijke problemen, we gingen bijna ten onder aan ons eigen succes {via de winkel dan wel te verstaan, want wij bieden inderdaad geen toestellen en abonnementen aan via de site}. Je hebt een bepaald butget of krediet bij 1 of meerdere leveranciers {wij hebben er een stuk of 10} maar als je dagelijks 10 toestellen moet inkopen tegen gemiddeld een 300 euro dan kun je je voorstellen dat je aardig snel door je poen of krediet heen raakt. Aangezien bepaalde netwerken {noem geen namen van O2 en Vodafone, hahahaha} er gerust weleens een 3 maanden over doen om jouw bonussen te storten dan kun je je voorstellen dat het wel even knijp komt te zitten.
Een beetje slimme ondernemer voorziet dit en zoek een gepaste oplossing voor dit probleem. Maar als je afhankelijk bent van 1 leverancier, of wellicht slechts een stuk of 2 dan kan het zijn dat de leverancier je niets meer toestuurt totdat je hebt betaald. En dan kunnen er 2 dingen gebeuren, Je kan volkomen naar de kl*te gaan of je steld het uitleveren naar je klanten een paar weekjes uit. Beide zijn eigenlijk geen nette en eerlijke oplossing want in beide gevallen is de klant de pisang. Maar met eerlijkheid kom je een heel eind. Advies aan de site: zorg dat je of over voldoende poen beschikt, of zorg dat je krediet bij de leverancier omhoog gaat of zorg dat je er meerdere leveranciers op na houd zodat je aan kredietspreiding kunt doen. Maar wees altijd open en eerlijk tegen de klant!
Voor de persoon die op zijn mobieltje zit te wachten: Hou de boel goed in de gaten!
Wat een verhaal zeg!
www.telemaniac.nl