www.typhone.nl

  • Tim Molenaar

    Een kleine hint: maak geen gebruik van de diensten van www.typhone.nl. Ikzelf heb dit helaas wel gedaan, en wacht na 3 weken nog steeds op mijn gsm-toestel, terwijl mijn abonnement bij 02 al voor 3 weken aan is gesloten. Ze hebben me zelfs niet de sim-kaart opgestuurd. Na vele malen bellen zeggen ze nu deze week mijn toestel te leveren, wat nog te betwijfelen is. En de compensatie die ze aanbieden is een lachertje.

  • lieke

    Welk toestel had je dan besteld?

  • Bas

    Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat de dealer een toestel niet op tijd uitgeleverd krijgt. Ik vind het niet echt terecht om zo'n dealer daar meteen op aan te vallen. Je kunt je minuten toch ook menemen naar de volgende maand?

  • Bart

    Dag Tim,

    Ik heb zelf al 2 keer bij Typhone.nl bestelt. Een keer een GSM met abonnement en een keer een los abonnement. Alles ging beide keren perfect. Prima service ook. Op mailtjes wordt binnen een paar uur gereageerd.

    Dus ik heb alleen maar goede ervaringen met deze shop.

    Groeten,

    Bart

  • abc

    Ik heb een paar maanden geleden een abo bij typhone.nl afgesloten en ben uiteindelijk heel erg tevreden. De telefoon die ik had gekregen, werd los in de doos aangeleverd met een kapotte simkaart. Binnen een dag had ik een nieuwe thuis liggen.

    Aardige medewerkers, leuke prijzen, goede service. Absoluut doen!

  • Remco

    Ik denk dat Bas bij typhone werkt ofzo, probeer eens via www.telemaniac.nl.

    Op hun site staan alleen onderdelen maar als je ze een email stuurt dan geven ze je alle informatie over een toestel in combinatie met een abonnement.

  • www.telemaniac.nl

    Dank u voor de gratis reclame, denk dat remco een vriendje van me gaat worden.

    Lijkt me een aardige gozer {hahahahahaha} keep up the good work!

    Niet 1 dealer heeft 3 weken nodig om een toestel geleverd te krijgen, das pure onzin. Als er bij een leverancier van ons iets niet op voorraad is dan is dit binnen een week wel zo, op zijn uiterste wel te verstaan. Of je moet natuurlijk iets heel bijzonders besteld hebben. Of een toestel dat nog niet leverbaar is.

    Er kan natuurlijk altijd een reden zijn waarom men iets niet kan leveren, maar als ze echt zo'n goede kwaliteit site zijn dan lichten ze jou gewoon openhartig in over de reden waarom.

    Zeker in het begin van ons bestaan hadden wij ook dergelijke problemen, we gingen bijna ten onder aan ons eigen succes {via de winkel dan wel te verstaan, want wij bieden inderdaad geen toestellen en abonnementen aan via de site}. Je hebt een bepaald butget of krediet bij 1 of meerdere leveranciers {wij hebben er een stuk of 10} maar als je dagelijks 10 toestellen moet inkopen tegen gemiddeld een 300 euro dan kun je je voorstellen dat je aardig snel door je poen of krediet heen raakt. Aangezien bepaalde netwerken {noem geen namen van O2 en Vodafone, hahahaha} er gerust weleens een 3 maanden over doen om jouw bonussen te storten dan kun je je voorstellen dat het wel even knijp komt te zitten.

    Een beetje slimme ondernemer voorziet dit en zoek een gepaste oplossing voor dit probleem. Maar als je afhankelijk bent van 1 leverancier, of wellicht slechts een stuk of 2 dan kan het zijn dat de leverancier je niets meer toestuurt totdat je hebt betaald. En dan kunnen er 2 dingen gebeuren, Je kan volkomen naar de kl*te gaan of je steld het uitleveren naar je klanten een paar weekjes uit. Beide zijn eigenlijk geen nette en eerlijke oplossing want in beide gevallen is de klant de pisang. Maar met eerlijkheid kom je een heel eind. Advies aan de site: zorg dat je of over voldoende poen beschikt, of zorg dat je krediet bij de leverancier omhoog gaat of zorg dat je er meerdere leveranciers op na houd zodat je aan kredietspreiding kunt doen. Maar wees altijd open en eerlijk tegen de klant!

    Voor de persoon die op zijn mobieltje zit te wachten: Hou de boel goed in de gaten!

    Wat een verhaal zeg!

    www.telemaniac.nl

  • arina parlevliet

    goedemiddag met arina parlevliet mij rekening wordt betaalt door dhr rene dadans betaalt en je kan hem op zijn email adres rene.danen@ stichting cav .nl alles je naar hem door geeft wordt de rekening betaalt mij salaris wordt naar hem gestuurt en niet naar mij ik krijgt 75 euro week geldt gr arina en stuurt de post naar stichting cav steenvoordelaan 434 2284 ek rijswijk gr arina