eigen gsm shop beginnen

• Deniz

Ik heb een vraagje: Weet iemand hoe je een dealer van GSM abbonnementen/toestellen kan worden? Wat is er voor nodig? Waar kan ik meer info krijgen?

Alvast bedankt,

Deniz

• Xi_Master

Zijn die er nog niet genoeg dan?

• KoKKO

ervaring……maar die heb je klaarblijkelijk niet, niet aan beginnen dus, bedoel ik niet rot maar ga eerst maar eens bij t for telecom werken, of een administratieve baan doen alvorens hieraan te beginnen, het is niet zo simpel als het lijkt !

• Erik

je moet gewoon langs gaan bij ben, vodafone, dutchtone, kpn etc. en zeggen dat je aansluitingen voor hen wilt doen en dat je een bedrijf hebt dat geregistreerd staat bij de kvk. Dan loop het vanzelf als een trein.

• Paul

dat laatste denk ik dus echt niet! want deze bedrijven hebben juist leveranciers aangeschreven om de aansluitingen te regelen! vooralsnog moet je dus blijven zoeken!

Paul

www.gsmdealer.nl

• gratistelecom

Het is zeker niet zomaar even langsgaan bij de providers.

Dan kan iedereen dat wel gaan doen!

• Remco Wirken

Ik heb zowel een winkel als een internetsite.

In de winkel verkopen of sluiten wij iedere provider aan. Via de site verkopen wij uitsluitend onderdelen voor GSM toestellen. De site is overigens www.telemaniac.nl.

Het is zinloos om via een site aansluitingen te realiseren indien je niet aangesloten bent bij een grotere organisatie. Tegenwoordig kom je ook niet zomaar binnen bij de providers/ netwerken. De meeste stoten momenteel juist verkooppunten af. De meeste organisaties pikken overigens een deel van de aansluitvergoedingen in, daar bestaan ze van. Ook ontvangt deze organisatie zogenaamde Co-Add. Dit is een vergoeding per aansluiting om te adverteren voor de provider. Jouw uiteindelijke vergoeding is vaak net te klein om tegen de grote jongens op te kunnen boksen.

Overigens wil ik best via mijn ingangen bij de providers jouw aansluitingen realiseren en jou ook de telefoons leveren. Maar dan moet alles picobello tot in de puntjes in orde zijn.

Zie maar, Remco