Wie kan me helpen!!!!
is er uberhaupt iemand die de v70 al vast heeft gehad???
groeten
Ralf
Ik ken iemand die stond op het punt om er een te kopen…maar hij heeft erg onhandige vormen… dus daarom heeft die een andere gekocht…en er zaten functies op die je bijna nie gebruikt en toch voor betaalt
En die Samsung is echt een hele mooie foon die wou ik eerst kopen maar daar zat alleen maar een abo op dus dat is nie interessant voor mij..leuke functies
Hoi,
Ik denk dat ik je wel kan helpen.
Opzich zijn beide mobieltjes leuk, maar beide zijn niet echt functioneel.
Wat wil je doen met het mobieltje, is het voor de fun of zakelijk.
Ik kan je een ding zeggen en dat is dat de t100 een leuk toestel is leuk display ongeveer 4000 kleuren, maar er komen vast snel wat ander modellen uit van sam.
Nu de v70 dat is een ramp opzich, leuk display maar een ramp met openen ik ben denk ik wel een van de eerste geweest dat dat model mog testen, m'n advies niet doen voor een hoop geld.
Nee mag ik je toch een goed advies geven zal ik toch denken aan de t68i van ericsson. Ik heb hem zelf ook er moet nog veel aan gebeuren maar het is het toestel van het jaar.
Geloof me dat is het beste wta je nu kunt krijgen op de markt.
Ik hoop dat je wat aan m'n advies hebt mail mij nog voor meer advies als je wil
Ben werkzaam in een telecom bedrijf en raad je de T100 aan.
Kan veel meer en over de v70 regent het klachten over de standby tijd, hij word nu al de nokia 8850 van de motorola's genoemd, slechte kwaliteit en de batterij is erg zwak!
koop liever de t100 daar beleef je echt heel veel plezier aan denk ik!
Greetzzzzzz
Daan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?