Scherm kapot !

• Meisje in Nood!

Hey mensen,

K heb een Motorola 191 …Maar ik heb hem van de week in een beker met water laten vallen..gelukkig deed mijn Telefoon het nog…Maar na een half uur dus niet meer.

Waarschijnlijk is het water via het gaatje voor je headset (die zit links bovenaan op mijn foon) naar binnen gegaan..alles doet het nog dus de batterij en de simkaart…Je krijgt hem wel aan enz…alleen je ziet niks meer op het beeldscherm dus nou is mijn vraag hoe duur is zo'n beeldschermpje ??????

P.s Je zag het water in het begin nog zitten bij het beeldscherm..voor de rest was nix nat in de foon.

Alvast Bedankt.

• Ralf

Heb je hem al een tijdje op de verwarming gelegd???dat wil soms ook wel eens werken!!

• Meisje in Nood!

En als dat niet helpt die verwarming heb je dan enig idee hoeveel me zo'n beeldscherm gaat kosten van de Motorola T191

Want anders kan ik mijn foon helemaal nie meer gebruiken en ik heb hem net een week …en heb hem al gesimlockt dus vind ik het zonde om hem weg te gooien.

Groetjes Esther

P.s het mag ook ongeveer een schatting wezen van hoeveel zo'n beeldscherm gaat kosten

• Ralf

daar heb ik weer niet zo'n verstand van…er zijn wel mensen hier die dat weten….

Maar ik weet ook niet of het daar wel mee verholpen is…hoeft niet perse aan je scherm te liggen….

heb je je gsm nie verzekerd???

• Meisje in Nood!

Hey,

Jammer dat je dat nie weet..

Maar van dat verzekeren weet ik ook niet..heb hem alleen gekocht maar geen bonnentje van die aankoop en ik weet nie of de verzekering dat nodig heeft om hem te kunnen verzekeren..

Groetjes Esther

• Meisje in Nood!

Hey,

Maar van dat verzekeren weet ik ook niet..heb hem alleen gekocht maar geen bonnentje van die aankoop en ik weet nie of de verzekering dat nodig heeft om hem te kunnen verzekeren..

Groetjes Esther

• Meisje in Nood!

Hey,

Groetjes Esther

• Ralf

Anders post je 3x :D

In jou geval zal hij waarschijnlijk niet verzekerd zijn….

De prijs van die display's zal ergens liggen tussen de 40 en 80 euro..Ik weet het nogal grote schatting, maar nokia displays kosten tussen de 35 en 69 euro. en ik denk dat die van motorola wat duurder zullen zijn…

Als je echt wil weten hoe je het kan verhelpen dan zou je eventjes naar een telecommunicatiewinkel moeten gaan..Phonehouse, Belcompany, T for Telecom….of waar je je gsm hebt gekocht (dit lijkt me nog het verstandigste, maar je had geen bonnetje dus ik weet niet of je hem ‘particulier’ hebt gekocht)

succes

Ralf

• Meisje in Nood !

Sorry..

Ik heb hem particulier gekocht jah…

Maar ik heb op internet gekeken en zo'n display is ongeveer 29 Euro maar daar komen gigantisch kosten bij om hem er ook in te zetten dan ben je zker 50 euro kwijt vind ik toch echt te veel….

En zker omdat ik best veel foons heb gehad…en na enkele maanden wil toch weer een ander dus…

Maar ik kan iedereen een Motorola T191 aanraden is mijn fijnste foon tot nu toe …!

Groetjes Esther

• Ralf

ja inderdaad het is makkelijker als je iemand kent die dat kan…dat schermpje inbouwen…maar volgens mij is het niet zo moeilijk…als je eventjes verder zoekt zal er vast wel een site zijn waarop staat hoe je het in moet bouwen..

succes ermee!!

groeten

Ralf