nokia 6510...

• Gülay

hallo,

Is de nokia 6510 een goede/leuke telefoon, zo ja waarom!

wil hem op zich graag hebben, maar twijfel altijd bij aankoop van een nieuwe telefoon!

En weet iemand waar ik hem het goedkoopst kan krijgen met O2 240 abbonnement??

Alvast bedankt!!

groetjes

• Ralf

Ikzelf heb een 8310 en mijn zusje heeft een 6510…Ik moet eerlijk zijn…Altijd jaloers geweest op mijn zusje…6510 is toch een veel degelijkere telefoon en die hogere resolutie van het scherm en dat blauwige schermpje is wel heel mooi!!!!

Voor de rest: Zover ik weet, geen problemen met software (de 1e van nokia zonder).. En voor de rest gewoon een goede telefoon!!!!meer is er niet over te zeggen… Het is een nokia, waar veel op zit (als je bluetooth nog niet belangrijk vind)

de goedkoopste winkels die ik weet voor O2 240 abbo's zijn de webwinkel van O2 zelf en www.gsm.nl

Succes….Laat me weten als je een goedkopere winkel weet voor die O2 240 abbo's want die wil ik ook gaan afsluiten nu ik weg ben bij dutchtone..Alleen twijfel nog beetje met BEN..

Groeten

Ralf

• Gulay

hai Ralf

bedankt voor de info! Ik zou als ik jou was geen Ben nemen. Ik heb daar altijd problemen mee gehad! (bereik en rekeningen) maar wie weet……mischien is de service beter geworden!!

Zodra ik er 1 heb gevonden laat ik het weten!!

Groetjes en dank,

Gülay

• anouk

he heb je al een toestel gevonden ik ben namelijk zelf ook op zoek naar de 6510 alleen dan met een ben 150 (vaak) heb je eventueel tips voor me?

Groetjes anouk

• Karliene

Kijk eens op http://www.teles.nl

Daar krijg je het toestel voor 59 euro..

Speciale actie nu ofzo.. :)

anouk schreef:

>

> he heb je al een toestel gevonden ik ben namelijk zelf ook op

> zoek naar de 6510 alleen dan met een ben 150 (vaak) heb je

> eventueel tips voor me?

>

> Groetjes anouk