BEN regelmatig '99

• Nique

Ik heb een BEN regelmatig '99 abonnement. Dat wil zeggen, 100 belminuten per maand voor E 13,60 en SMS-en voor 17cnt.

Erg goedkoop dus en je begrijpt wel dat ik dit abonnement niet kwijt wil. Nou ben ik na 3 jaar (ik heb mijn antieke Nokia 3210 bij het abonnement gekregen) wel toe aan een nieuw toestel. Weet iemand hoe ik dat het beste aan kan pakken?

• Ralf

Wanneer loopt je abbonement af?????

Als ie binnekort afloopt…lekker je contract verlengen en er een nieuwe gsm bij nemen…

Anders moet je een losse gsm kopen..

2e hands kan bij oa

www.marktplaats.nl

gsm.2ehands.nl

En voor nieuwe losse simlockvrije gsm's moet je ff wat webwinkels langs gaan

www.koopjessite.nl

etc etc etc

Groeten

Ralf

succes!

• Nique

Mijn abonnement loopt volgens mij niet af (anders had het al afgelopen moeten zijn toch?). Als ik mijn abonnement verleng ben ik toch meteen veel meer geld kwijt?

• Ralf

Hoezo meer geld kwijt????

Als je je abbonement verlengd dan doet in jou geval BEN je een aanbieding waardoor ze denken dat jij bij BEN blijft…(bijvoorbeeld eerste 3 maanden geen abbo.kosten, of een gratis gsm). Het voordeel is als je verlengd dat je niet opnieuw je aansluitingskosten moet betalen (Bespaar je dus al 50 euro mee)..

Je abbonement loopt af een jaar nadat je je abbo hebt afgesloten ( in jou geval dus een jaar nadat je hem had verlengd, want je hebt al 3 jaar dit abbonement)..Wanneer je abbo afloopt zou je eventjes de klantenservice van BEN voor moeten bellen…

Succes ermee

Ralf

• Nique

Ik heb m nooit verlengd… hij is gewoon stilzwijgend voortgezet! :)

• Ralf

dan kan je hem volgens mij gewoon gelijk opzeggen…met een maand uitzitten

groeten

Ralf

• Nique

Ik wil m juist helemaal niet kwijt! Ik wil alleen een nieuwe telefoon… Als ik een ander abonnement neem, ben ik meteen veel meer kwijt…

• Ralf

Dan kan je hem gelijk volgens mij voor een VAST jaar weer verlengen…Dan moet je ff naar de klantenservice bellen…En vragen of ze je een aanbieding kunnen doen en vanaf wanneer jij kan verlengen…

succes

Ik hoor het graag

Groeten

Ralf

• Janieke

Hoi Nique,

Ik heb zelf ook een BEN regelmatig ‘99 abbo en was net als jij na drie jaar wel eens toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb nu m’n abbo verlengd maar ik ga inderdaad wel meer betalen aan abbo-kosten want die oude abbonementsprijzen kun je niet verlengen. Ik ben nu van regelmatig naar Vaak overgestapt omdat de Nokia 6510 dan maar 59 euro is. (bij Sitel.nl) Ik ga dus per maand wel meer betalen maar gelukkig betaal ik de eerste drie maanden half geld. Kijk anders even op bovenstaande site en bekijk wat de voor en nadelen zijn.

Succes!