Waar zijn de beste cashdeals?

• Kevin

Waar zijn de beste cashdeals??En bij welke bedrijf krijg je het snelst het geld??

• Goofer

De cashdeals zijn nagenoeg overal hetzelfde, alleen iedere shop verpakt het anders.

Bij de een vertellen ze je dat je 350,- euro terug krijgt bij een los abonnement terwijl je maar 300,- euro op je bankrekening ziet binnenkomen, ze vertellen je dan dat de overige 50,- vanuit het netwerk via je rekening verrekend wordt. Je voelt je dus genept.

Bij de ander vertellen ze je dat je 300,- euro terug krijgt voor een los abonnement maar dat vind je dan weer te weinig…, Tsja, Let gewoon goed op want er zijn er een hele hoop die de boel lopen te belazeren of die met de Btw lopen te kloten.

Vertrouw in iedergeval NIET op sites die met vreemde en ingewikkelde rekenschema's komen, en als je het toch een aantrekkelijke deal vindt, mail ze gerust voor een uitleg!

Succes

The Goofer knows…

• Maurits

Ik heb een tijdje geleden een debitel abonnement genomen via gsm web. Dan hoef je niet te wachten op je geld, maar je abonnementstarief per maand is lager (dus de rekening van debitel). Maar volgens mij kan dit alleen met een debitel abonnement.

Maurits

• taag

ja Maurits, je hebt gelijk, lekker makkelijk, ik betaal maar € 6,50 per maand geen gezuer met geld terug enzo. Netwerk van KPN en 45 min bellen.

• BaarVad3r

taag welk abb heb je … stuur ff url plz

mzzl,

Jos