kunnen jullie mij helpen???????

• bas

Even een vraagje aan jullie want die online gsm shops weigeren mijn mails te beantwoorden!

Hoe werkt dat nou precies met het afsluitenvan een abonnement inclusief een gsm op internet.

Ik heb nu meer dan 2 jaar o2 en wil overstappen naar Ben en heb een leuke actie gezien van gsm+abonnement.

Hoe gaat dat dan: blijft mijn huidige o2 abonnement dan werken totdat ik mijn nieuwe gsm binnen heb met Ben abonnement en wordt dan pas door die gsm winkel mijn huidige O2 abonnement opgezegd?

Dus ik zou ook graag willen weten of ik zelf mijn o2 abonnement moet opzeggen of dat die online gsm winkel dat voor mij doet

Ik hoop dat jullie iets van mijn verhaal snappen (haha) het is namelijk nog al lastig om zoiets op papier te zetten zodat iedereen het snapt

Alvast hartstikke bedankt en ik hoop dat jullie me echt helpen want die klote shops weigeren mij antwoord te geven

de shop waar ik wil kopen is trouwesn www.typhone .nl IS DAT WAT?

• Paul

dan zal deze online shop eens reageren :)

Als ik het verhaal goed begrijp wil je nummerbehoud en heb je al een abbo. Zodra je dit wilt doen gaat jou abonnement automatisch vervallen zodra het nummer is geporteerd naar jou nieuwe simkaart. Als je geen nummerbehoud wilt toepassen en dus een nieuw nummer wilt hebben moet je inderdaad zelf een brief schrijven naar de provider dat je het er voor gezien houdt. Uiteraard sluiten je za dan af op de datum dat het abonnement is afgesloten.

Nummerbehoud is vrijwel bij iedere webshop mogelijk, maar sommige rekenen er wat extra kosten voor, omdat het immers wel een rotklus is om het te doen.

Weet je nou voldoende???

Paul

www.gsmdealer.nl

• bas

bedankt Paul!!!!!!

• LEON

STUUR EEN AANGETEKENDE BRIEF NAAR O2 MET DE MEDEDELING DAT JE JE ABONNEMENT OP WIL ZEGGEN, DOE HET WEL EEN MAAND VOOR JE CONTRACT AF LOOPT.