planetgsm

• Allin Mandy Moore Fan

Die hebben ze niet op salesplaza, tenzij je van een ander Siemens toestel dezelfde kabel kunt gebruiken? (C25/S25/C30/C35i/S35i/M35i/SL45)

• Adri

ze zeggen dat je gewoon dezelfde kan gebruiken

maar omdat de c45 nieuwer is staat ie nog niet in eht rijtje

• Allin Mandy Moore Fan

www.salesplaza.nl

Datakabel Siemens C25/S25 — 11.00 euro

Datakabel Siemens C30 — 9.00 euro

Datakabel Siemens C35i/S35i/M35i/SL45 — 9.00 euro

Er zijn geen verzendkosten bij Salesplaza (inbegrepen denk ik :)), met hen heb je dan je kabel sneller in huis, sinds je achteraf via een acceptgiro betaalt… Kijk maar wat je wilt.

• Adri

Al onze prijzen zijn inclusief BTW (), verzending binnen Nederland), en evt. verwijderingsbijdrage.

dat stond op de site

dus eht is 9 euro inclusief versendkosten

• Xi_Master

*D. De datakabel voor een C35i/S35i/M35i/SL45 past ook op de C45. Ik gebruik het namelijk al vanaf het moment dat de C45 uit was. Alleen de software moet je apart downloaden.

• hoi

welke software moet ik dan hebben

• Xi_Master

Soft datalink 5.0…

weet niet waar het verkrijgbaar is. Op het forum van gsm.startpagina.nl staan wel links naar andere software voor de C45

• spacejam

ik heb alleen maar de demo

maar ik weet hem wel te krijgen

hij heet iets van siemens softdatalink 5.expenda of zoiets is 104 mb en is de iso maar ik ben hem van edonkey aan het downloaden. maar daar gaat het met 0.2 kb/s terwijl ik adsl heb

dus weet je misschien nog iets anders

• Xi_Master

en ziet dat 104 MB wel erg groot is.

Ik heb het programma zelf ooit ergens gedownload en die werkt perfect. Misschien dat ik -als ik thuisben- hem share op Kazaa. Dan staat ie tenminste ergens. Ook ben ik aan het zoeken naar webruimte…

• spacejam

ik heb geprobeerd bij edonkey daar met 0.2 kb per s en bij kazaa helemaal niet