Wat wil Nederland?

• gratistelecom

Hallo,

Even een algemene vraag, waar ik als eigenaar van een webshop (niet te veel reclame) al een tijdje mee bezig ben.

WAT WIL NEDERLAND????

Bij het samenstellen van de bepaalde maand-acties moeten er veel keuzes gemaakt worden. Een hoog winstmarge en weinig verkopen, een laag winstmarge en veel verkopen? Kpn voor iets meer geld aanbieden, en meer verzekerd zijn van een goede dekking dan bv met dutchtone welke voor veel minder geld aangeboden kan worden….

Ik was weer eens lekker rond aan het surfen bij de concurenten (collega's). Het feit wat me opviel is dat (bijna) alle acties op elkaar lijken, en dat elke maand er gestunt wordt met bepaalde providers die op dat moment hoge bonussen geven.

(deze maand is dat Ben en O2 bij de meeste webshops)

Maar 1 aanbieding viel me zeer erg op:

Een 100% gratis gsm abonnement van Kpn. Geen abonnementskosten, geen aansluitkosten en geen verzendkosten (ben nu wel een beetje reclame aan het maken, maar niet voor mezelf….)

Een voortreffelijke aanbieding! Op een zeer goed netwerk! Wij hebben deze aanbieding niet op onze site vermeld.

De enige vraag (na dit lange @!#$-verhaal) is eigenlijk aan alle particulieren van heel Nederland…

* Liever gratis Kpn en geen belminuten? Of Ben/O2 bijna gratis en wel zo'n 120 a 150 belminuten?

Voor mij persoonlijk zou dit een heel moeilijke keuze zijn. Dat moet ik toegeven. Maar ik ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken.

Overigens, de kpn aanbieding staat oa op gsmstunter.nl en de O2 en Ben aanbiedingen kun je bij de meeste andere webshops vinden (waaronder wij).

Graag veel reacties! Ik ben benieuwd!

Groeten,

Roel

• Marian

Feitelijk vind ik al die acties ronduit belachelijk. Als je het goed uitzoekt, kun je heel voordelig bellen door ieder jaar een nieuw abonnement af te sluiten. Ik zou het veel beter vinden als alle tarieven lager werden en al die acties werden afgeschaft. Maar zolang die acties blijven, blijf ik er gebruik van maken. Ik bel al bijna 3 jaar helemaal voor niks. Van mij is een telefoonmaatschappij nog niet rijk geworden.

Wat betreft de keuze is het natuurlijk heel persoonlijk. De één belt veel en vindt goedkope minuten belangrijk. De ander belt weinig en vindt het belangrijker om altijd goed bereikbaar te zijn. Op grond daarvan maakt toch ieder een persoonlijke keuze naar eigen omstandigheden?!

• Fruit Joy

Bolletje koekjes :) en veel belminuten

• Karliene

Met belminuten natuurlijk!!

• Karliene

Oh..En je kan als actie de nokia 8250 in de aanbieding gooien..!!

Hehe.. :p