1 jarig of 2 jarig contract

• Michel

Hoi,

In augustus loopt mijn abb. af en wil een nieuwe. Ik zit te denken aan HI 50 maar weet nog niet zeker. Wat ik me afvroeg is eigenlijk of ik een 1 of 2 jarig abb. zal nemen. Als ik de 2 jarig abb. neem heb ik wel lekker veel toestelkorting maar ben ik ook bang dat de beltarieven volgend jaar verder omlaag gaan en dan loop ik nog 1 jaar verrekte duur te bellen zonder dat dat hoeft. Ik wil waarschijnlijk de ericsson t68i kopen dus als iemand mij advies kan geven, graag.

groetjes michel

• Paul

als ik jou was zou ik een 1-jarig contract nemen, omdat je zelf al zegt dat je een nieuw contract kan nemen. Tevens kan je dan weer een nieuw toestel nemen met korting. En als je niet tevreden bent, kan je overstappen en je krijgt bij het verlengen van jou contract weer bonus! Er zijn dus meer voordelen dan nadelen aan een 1-jarig contract.

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

Je krijgt dan wel veel korting op een toestel, maar als je een 1 jarig abbo neemt en je betaalt iets meer voor het toestel ben je meestal goedkoper uit ook.

• Chris

Als ik jou was zou ik een 1 jarig abbonnement nemen. Veel dingen kunnen veranderen in het jaar, en wat is nou die toestelkorting op lange termijn. Betaal dan liever wat meer wetende dat je niet aan een ellenlang contract vastzit!

• rut

zou 1 jaar doen je hebt maar 1 jaar fabrieksgarantie en inderdaad is de bonus bij verlenging wel interessant.

• Xi_Master

1 jaar! Dankzij een jaarcontract bel ik nu al voor het 2e jaar gratis :)