8310

• Stoke-City

Zijn er nog ergens Nokia's 8310's in da house, ik ben er hard naar op zoek en heb geen zin om die achterlijke prijzen uit de winkel te betalen,

greetz Stoke-City fc. :-)

• ¤lindå¤

kijk ff op www.marktplaats.nl

www.2dehands.nl

• Natasja

Op e-bay staan er nu ook, maar gaan per 15 stuks… mail de hoogste bieder, of je er 1 kan over nemen…

MVG

Natasja

www.gsmtest.nl

• ¤lindå¤

dat zijn waarschijnlijk die oplichters,die er meer dan 1 verkopen hoor……pas op

• Peter

Ik vertrouw die 2e hands site's niet meer eigenlijk. Koop liever een telefoon in de winkel met garantie enzow. Dan maar wat meer betalen… Toch ?

• Allin Mandy Moore Fan

Dat is wikken en wegen, soms kun je via een 2dehands site erg goedkoop uitkomen dan nieuw in een winkel kopen.

Bij www.marktplaats.nl is het niet gemakkelijk te onderscheiden wie echt iets wilt verkopen en wie je kan oplichten… (meestal wel aan de lengte en inhoud van de advertentie te lezen)

Bij www.gsm.2dehands.nl kun je naar iemands reputatie kijken. Als er een persoon is die bijv. 5 of meer goede (groene) punten/sterren heeft, dan kun je er bijna vanuit gaan, dat je hem/haar kunt vertrouwen.

Zelf heb ik voorkeur voor gsm.2dehands.nl, die werkt veel fijner/efficienter dan marktplaats.nl. En is voor ALLE advertenties met “onbeperkte” waarde gratis. (bij marktplaats.nl moet je 6 euro betalen voor alle advertenties met waarde van 200 euro of meer…)