GSM in duitsland goedkoper

  • shiggy

    Kijk even naar de site, http://www1.guenstiger.de/. Het is een prijsvergelijkings- site van allerlei webeinkels en gewone winkels in duitsland.

  • Xi_Master

    Maar dan zit je wel mooi dat je geen Nederlands menu hebt…

  • Allin Mandy Moore Fan

    Zal toch wel Nederlands menu zijn?

    Kijk maar naar vele GSM toestellen die hier in Nederland verkocht worden, die hebben toch ook “Duits/Deutsch” bij de instellingen staan? Dan zal het toch ook bij hen Nederlands tussen staan? :?

    Denk niet dat nokia per land een apart toestel gaat fabriceren, maar “Europese” toestellen… :)

  • Xi_Master

    Mijn C45 kwam toch rechtstreeks uit Duitsland? ok, het menu is Nederlands, maar het sms woordenboek echt toch niet hoor…:(. Updaten kan ik laten doen bij Siemens –> 5 tot 8 weken bennik hem kwijt..en me abbo houdt daar echt geen rekening mee hoor….dus als iemand nog een simvrij toestelletje heeft voor weinig…:)

  • E-Wyb M@st@ is @ctive NOW

    het is hier geen vraag en verkoop site Xi_Master…dus haal maar mooi je eigen bericht weg…misbruik maken van machtpositie noemt men dat…dan ga je maar naar toe ofzo…

  • Xi_Master

    Dacht je dat ik daar geen advertentie had staan dan? En als je klachten hebt, mail je maar ff met gsmshops@pagina.nl

    En wie heeft jou wijsgemaakt dat je hier niet mag vragen of iemand toevallig een toestel overheeft voor een paar euro? Ik was erover begonnen dat steeds meer mensen hier dingen begonnen aan te bieden. Ik weet ook wel dat je om de 1 of andere reden een hekel aan mij hebt en dat boeit mij verder vrij weinig moet ik zeggen. Ik moet wel zeggen dat je de laatste tijd erg je best deed om serieus antwoord te geven…

  • E-Wyb M@st@ is @ctive NOW

    jij vraagt er nu zelf om dat mensen dingen gaan aanbieden hoor…jij vraagt iets….dus…mensen bieden wat aan…dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling…toch?

  • trijman

    kom kom jongens, alle verSpamming op een stokkie, je mag wellicht vragen ofdat er iemand een simlock vrij toestelletje heeft voor weinig, je bedoeld dan vast niet van “op welke site kan ik goedkoop mobieltjes scoren” want dat weet De Xi natuurlijk ook wel, maar Master Chris,…. een C45??? beetje niet jouw style had ik gedacht !! Ennu… Eye-web, je naam zou moeten betekenen dat jij het verschil wel wist wat Xi vraagt of wat de gemiddelde Spammer doet/bedoeld,..

    geef elkaar maar vlug een digitaal handje en dan hebben we het er niet meer over!

    Gr,

    Trijman

  • Xi_Master

    C45 niet mijn stijl? Misschien niet, maar als jij hem gratis en voor niets kreeg, zou stijl dan uitmaken :D. Ik heb hem november vorig jaar van Siemens gekregen om hem uit te testen, anders had ik hem nooit gekocht hoor. Dan had ik de 3210 gehouden die ik kreeg in ruil voor een mening over een website…..:D.

    En over E-wyb…daar maak ik niet teveel woorden aan vuil. Wat hij tegen mij heeft weet ik niet…het schijnt met mijn antwoorden op bepaalde topics te maken en hij vind dat ik mijn macht misbruik. Aangezien hij de enige is en ik verder van niemand die hier vaak komt (op Airphone na dan…;)) ga ik ervan uit dat ik het redelijk goed doe. Zodra er meer klachten komen, stop ik er gewoon mee….:)

  • E-Wyb M@st@ is @ctive NOW

    ja