Trijman

• Fruit Joy

Je hebt er over nagedacht wat betreft de rechten van merken.

Ik ga ervan uit dat je gelijk hebt.

Oja, over enkele weken komt easymobile.nl op de markt.

De naam easy is “hot”

Slim gedaan van die helpdesk, maar voorkomen is beter dan genezen.

(Concreet, elke vraag die je binnen krijgt, verwerken in een faq )

Een concurrent van je (We noemen geen namen) heeft 2 vragen per dag op de 380 bezoekers per dag. Hij schrijft rond de 10 contracten per dag.

De meeste klanten spreekt hij niet eens.

Joy

• trijman

Thnx, ik geloof dat jij me nog een hoop kan vertellen betreffende aantallen etc.

Toch vind ik een conversie rate van 2,6% op 380 bezoekers niet gek, fantaseer even “ factor 4” wat naar mijn menig absoluut haalbaar is, al naar gelang de wijze waarop je het wegzet natuurlijk!

Het gekke is dat ik in het begin walgde van de naam, maar nu gaat het wel, gewenning denk ik, en ik vertelde al eerder dat ik met een waanzinnige tv commercial bezig ben die met deze naam erg goed uitkomt, hoewel ik niet denk dat de commercial op dit moment de juiste inpact zal hebben maar wie weet in het najaar wel!

gr,

Trijman

• trijman

wat vind je trouwens van telecomvergelijker.nl ?

en weet je iets over de bezoekers die daar komen?

gr,

Trijman

• Fruit Joy

Factor 4 is haalbaar, maar dan dient de communicatie perfect te zijn.

(Meestal komen bezoekers een aantal keer voordat ze kopen)

Helaas weet ik niet of die 380 unieke bezoekers zijn.

Nog even ik wen ook aan die naam :)

Tv zou erg goed zijn, je bent op GSM.nl na 1 van de eerste. Ik verwacht dat de impact van tv reclame niet actiematig zal zijn. Echter voor de directe naamsbekendheid zal het zeer goed zijn. Bedenk echter wel dat je nu een naam hebt die lijkt op vele andere. Zij zullen profiteren van je naamsbekendheid.

Joy

De bezoekers van Telecomvergelijker komen vooral uit de zoekmachine's volgens mij. Kijk even onderaan op de pagina van Telecomvergelijker, daar kan je de stats vinden.

Telecomvergelijker werkt alleen als je de goedkoopste bent.

• Xi_Master

Ik kwam er regelmatig toen ik een nieuw abbo wilde afsluiten. Volgebns mij loopt TV wel goed. Het wordt ook gebruikt als een communicatiemiddel tussen klanten

• trijman

Hey Joy en Xi, kijk eens even (svp)op het fun gedeelte en op het gedeelte Boven de 18(op onze site), die zijn zojuist aangepast, ik vind het er leuk uit zien, maar ben benieuwd naar jullie mening…..

bvd,

Trijman

• Fruit Joy

Die intro zou ik wat korter doen, maken jullie dat allemaal zelf of heb je een goede deal gemaakt met een design bureau ?

Voor de rest niets mis mee.

Wat betreft de boven de 18, daar verwacht je sex, maar krijg je enkele aanbiedingen. Als ik jou was, zou ik de naam van boven de 18 aanpassen. Mensen die namelijk niet klikken op de link, gaan er waarschijnlijk wel van uit dat er sex content staat. Staat een beetje fout dus, tenzij het bij het imago past.

Heb je trouwens al wat contracten geschreven en zijn er wat bezoekers op de site geweest. Ben heel nieuwsgierig of mensen enthousiast zijn over je site en er dan ook daadwerkelijk iets kopen.

Joy

• Xi_Master

Sorry, maar ik kan het niet vinden? Het moet toch op easygsm.nl staan? Of ben ik nou zo blind….