Waarom

• Peter

leveren zoweinig shops de samsung n620 ? Heb hem alleen nog maar bij sitel.nl gezien. Maar dat is met Ben en ik ben van plan om een o2 abbo aftesluiten… Wie weet waar ergens ? Owja en de 3510 zie ik ook overal staan, maar die is toch nog steeds niet leverbaar ??

• Bobby

Probeer even GSM.nl

• Peter

hey ja hij staat er idd tussen. thx

maar nog ff een vraagje. worden smsjes ook van die belminuten afgetrokken bij o2 ?

• Bobby

denk het niet… moet je even kijken op de 02 site.

• Paul

inderdaad, de SMS'jes worden apart aan het einde van de maand in rekening gebracht!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Timon

Ook bij http://www.gsmmobiel.nl

• Peter

Hmz das wel klote opzich, want ik sms best veel. Naja dan maar wat meer bellen ipv smsen :) Thx iig

• Paul

je kan bij O2 aparte SMS-bundels kopen met 30 SMS'jes, 60 SMS'jes, 90 SMS'jes en 120 SMS'jes met respectievelijk de volgende maandlasten: 4,00 euro, 7,00 euro, 9,00 euro en 12,00 euro!

Deze moet je bij een nieuw abonnement tegelijk afsluiten. Moet je maar eens naar vragen bij de desbetreffende winkel! Als het goed is heeft die de juiste informatie!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

Aha ok bedankt. Wat ik ook nog zag op gsm.nl was dat een nokia 8310 en een 6310i best goedkoop waren. 49.00 en 69.00 bij een 240 abbo. Maar een 6310 en een 6510 waren weer 100 euro duurder ??? Dit vond ik wel erg vaag.

• Bob

Ja, het klopt met die SMS-bundels van o2! Al bij de kleinste bundel heb je al voor 4 Euro 30 SMS'jes! Das dus 13 eurocent per SMS! En hoe meer je neemt, hoe goedkoper het wordt… per SMS dan he! Aanrader! Ik ga 't ook doen!