gsmhuis.nl

• Maarten

Oh, paulus de boskabouter doet ook een duit in het zakje…

Elke mail die wij binnenkrijgen wordt direct beantwoord! Je hebt ons nog nooit gemailt. Kraam aub niet van die onzin uit.

• Maarten

Zoals ik al zei…..Ik weet dat je een uniek ip nummer hebt ja. Verder wil ik hier niet meer op reageren.

• Paul

uitgeluld dus…

Paul

www.gsmdealer.nl

• Xi_Master

Gek zeg, dat jullie uniek ip-nummer hetzelfde is. Geef toch gewoon toe dat je op die manier reclame probeert te maken voor je site. Toneelspelen kan hier -helaas voor jou- niet.

En op zijn ‘Pauls’ gezegd: uitgeluld dus.

• Xi_Master

't Wordt er hier niet makkelijker op zeg…:)

• ¤lindå¤

volgens mij wel:?

• ..:: Nokkia ::..

INDERDAAD

• Hans

Wellicht dat de webmaster van deze prikpagina site een filter kan aanzetten op het woord “gsmhuis” en vervolgens deze berichten automatisch laat verwijderen. Elke keer als ik deze prikpagina bekijk zie ik alleen maar de naam van deze site langskomen. Wordt erg eentonig. Bezoekers van deze prikpagina zullen hierdoor niet gemotiveerd worden om terug komen op deze nieuwsgroep.

• Xi_Master

gsmshops@pagina.nl

• JP

JP is Joost Pellis uit Tilburg !!!! Dus dwz: van GSMHuis een kleine 2 1/2 uur verder weg…Maar je hoeft me niet te geloven..

Heb gewoon een telefoon via het internet gezocht en heb daar 2 maanden over gedaan. ben uiteindelijk door GSMHUIS PERFECT GEHOLPEN..

Dus zeg iets zinnigs wanneer je niets te gissen hebt..