gsmhuis.nl

• Steven

hallo iedereen,

Ik wou weten of iemand eerdere ervaring heeft met gsmhuis.nl en of die winkel te vertrouwen is? Alvast bedankt voor jullie reakties……

Steven

• Gert

Volgens mij zijn ze wel te vertrouwen daar bij GSMHUIS. Mooie site, straalt toch gewoon betrouwbaarheid uit? En zijn nog goedkoop ook.

• Karel

Ja, heb er gister nog wat besteld, ze zijn echt te vertrouwen! Echt hele goede service! TOP gewoon. En inderdaad wat Gert zegt: goedkoop!

• JP

Nu een week mijn Nokia 8310 in huis.. Perfecte service !! Niets op aan te merken…TOP

Dus ik zou het wel weten

Laterzz

JP

• de ijscoman

hoe bedoel je CROSSPOSTEN!?!?!?!??!?!?!?!??!?! tssssssssssss

• Xi_Master

Ik kan nu niet zeggen dat dit zulke positieve reclame is voor je site. Hou toch gewoon eens op met dat toneelspelletje.

• Maarten

Wat loop je nou te bazelen???

Dit is het eerste bericht van mij. En voor je weer gaat zeiken over hetzelfde ip nummer ofzo…Heb je weleens van meerdere mensen gehoord die een computer gebruiken?? Domme geep. JP is trouwens inderdaad een klant van ons.

Maarten

gsmhuis.nl

• Paul

Beste Maarten,

Als ik jullie per mail wil bereiken krijg ik geen reactie van jullie en de hele website zuigt! Eerst duurt het erg lang om bijvoorbeeld de toestellen te laden (allemaal onder elkaar)! Niet klantvriendelijk!

Daarnaast hebben wij die zielige berichten, waarin verteld wordt dat die %$#$%^ website goed blijkt te zijn, en de service is top. NOU, ECHT NIET HE!!!!!!!!!

Als jullie service kunnen leveren, en jullie hebben zoveel klanten, steek dan wat geld in reclame zodat je de klanten op de juiste manier raakt. Zo raakt iedereen geirriteerd. Ook ik als eigenaar raak geirriteerd, omdat je gewoon moet zoeken of die troep klopt!

Dus als je wat reclame wilt maken, geef dan nuttige antwoorden op berichten, en zet je link onder de post. Niemand er last van, en je geeft aan dat je er verstand van hebt!

Veel succes met het verbeteren van de service,

Paul

www.gsmdealer.nl

• E-Wyb M@st@ is @ctive NOW

GSMHUIS zuigt echt zeer zwaar!

• Xi_Master

Jij weet blijkbaar niet dat een ip-nummer uniek is…en als jullie dezelfde pc gebruiken; kunnen jullie da niet meer normaal met elkaar praten? En over JP geen kwaad woord van mij; nooit gehad trouwens, want hij heeft een heel ander ip nummer. Ik heb het over Steven, Gert en Karel…