vraagje over het menu van de nec imodefoon

• ¤lindå¤

ben dus een vreselijke nokiafreak,ook vanwege het menu,hoe bevalt jullie het menu van de nec,is het simpel,of omslachtig,graag jullie reacties.

voor en nadelen………accu was snel leeg las ik al.

ben benieuwd

alle reacties zijn welkom:D

• ricardo

nou Linda…..ik heb de NEC telefoon en het menu was wel even wennen ook ik heb altijd nokia gehad…maar ik ben zeer tevreden over het uiterlijk en de menus.van de NEC..maar de batterij- standby stijd is zwaar @!#$…..echt gewoon maar 1 dag en dan is de batterij al weer leeg zonder gebruik te maken van i-mode dus dat is echt een min-puntje ook als je de lange standby tijd gewend bent.

Maar de telefoon is gewoon mooi oo de duidelijke en heldere kleuren in het (toch) wel grote beeldscherm.

nou ik hoop even voldoende informatie gegeven te hebben aan jou en veel sterkte verder

groeten ricardo

• ¤lindå¤

thanx voor je info ricardo

• i-man

Ben het met Ricardo eens hoor Linda, ik heb ook Nokia en de menu besturing van de Nec wordt snel duidelijk. Voor mij is ook het minpunt de accu :-(. Ik bel er dus weinig mee, ik gebruik hem eiegnlijk alleen voor i-mode, voor het bellen heb ik mijn oude vertrouwde 8310.

• ¤lindå¤

mmm als ik het ook heel eerlijk moet zeggen,ik lees ook nergens mensen die er onwijs blij mee zijn,en niet over wat anders kunnen teuten,ja mooie beltoontjes en mooi kleurendisplay………oke ik weet het nu zeker,ik hoef hem niet,en wacht eerst op de 3510 en dan op de 7210;)

ben ook bang dat als ik hem eenmaal heb er spijt van krijg en hem inderdaad ook voor erbij zal gebruiken.