Tipje

• Jipje

Als je een goedkoop abonnement zou willen dan kan ik je aanraden om een debitel Vodafone 90 te nemen van 1 jaar of een 210 abonnement. Je hebt gewoon super bereik. En je betaalt in verhouding (prijs - kwaliteit) gewoon weinig.

Jipje

www.gsmhuis.nl

• Tippy

Nou ik ben het helemaal niet met je eens. De belminuten buiten het beltegoed tegoed zijn duurder dan van Talkline of Vodafone zelf. Bovendien kun je de belminuten die je over hebt niet meenemen naar een volgende maand. Dat houdt dus in dat je aan het einde van de maand je belminuten op moet maken of moet laten verlopen. Dat laatste maakt de belminuten gemiddeld duur. Als je belminuten mee kunt nemen (zoals bij Talkline of Vodafone), kun je de belminuten die je de ene maand over hebt meenemen naar de volgende maand. Je belt natuurlijk nooit iedere maand precies hetzelfde aantal minuten. Op die manier heb je nooit verloren minuten zoals bij Debitel altijd. Je moet of dure minuten bijkopen of je laat minuten verlopen. Het komt nooit precies uit.

• Paul

ik vind debitel ook een hele dure provider. je hebt wellicht goede dekking, maar de tarieven zijn om te gillen! voor de zakelijke markt is het wel een goede provider, omdat zij handige extra's hebben voor de zakelijke markt.

De bundels zijn op zich wel leuk gekozen (want de meeste mensen zitten over de 120 minuten heen), maar helaas betaal je hier ook voor.

Paul

www.gsmdealer.nl

• Timon

Zeker niet mee eens !

Iedereen praat over het ‘'goedkoopste’', echter wordt er absoluut niet gelet op de service van soortgelijke providers.

Naar mijn ervaring is de service zeer slecht.