Waar betrouwbaar (gratis) abbonnementen afsluiten?!!??!

• It\\\'sMe

Ik wil eigenlijk wel een (bijna) gratis abbo. afsluiten bij O2. Maar nou lees ik heel veel slechte ervaringen met mensen die hun geld niet terug krijgen, of heel moeilijk.

Waar kan ik nou goed terecht, ik ontvang liever iets minder dan helemaal niks!

Dus wie kan mij overhalen (ik hoop op goede ervaringen bij een shop)

• Remko

Telecom.nu, al jarenlang netjes betaald en goede acties.

• Paul

www.telecomvergelijker.nl zie je veel discussies. Ook op groups.google.com (en tik hierna nl.telecom in) en je gaat daar zoeken die je hier veel discussies over.

Paul

www.gsmdealer.nl

• Johan

Als je een goedkoop abonnement zou willen dan kan ik je aanraden om een debitel Vodafone 90 te nemen van 1 jaar of een 210 abonnement. Je hebt gewoon super bereik. En je betaalt in verhouding (prijs - kwaliteit) gewoon weinig.

Johan

www.gsmhuis.nl

• erik

Ik heb er net 1 bij gsm.nl afgesloten, ik zie wel

• joke

Bij TELECOM.NU en bij GSM Nederland. Daar krijg je geheid je geld terug en nog snel ook.

Bij GSM STUNTER heb ik in maart 2002 2 gratis abonnementen besteld maar ik heb ondanks bellen ( wat niet lukte) e-mails schrijven ( waar ik geen antwoord op kreeg) NOOIT IETS GEHAD. Dus daar kun je beter niets bestellen. Daar krijg je een kat in de zak! It\\\'sMe schreef:

>

> Ik wil eigenlijk wel een (bijna) gratis abbo. afsluiten bij

> O2. Maar nou lees ik heel veel slechte ervaringen met mensen

> die hun geld niet terug krijgen, of heel moeilijk.

> Waar kan ik nou goed terecht, ik ontvang liever iets minder

> dan helemaal niks!

>

> Dus wie kan mij overhalen (ik hoop op goede ervaringen bij

> een shop)