Waarschuwing voor Maarten, Pieter en Mimpie

• Xi_Master

Maarten&Pieter:

Het is overduidelijk dat jullie bij gsmhuis.nl werken. Is niks mis mee, maar speel alsjeblieft geen komedie daarover. Jullie dienen je toch echt net als de anderen aan de regels te houden. Als ik reclame van jullie tegenkom in een nieuwe topic of in een irrelevante topic dan publiceer ik jullie ip-nummer hier. De gevolgen zijn dan voor jezelf. Dit is een drastiche maatregel, maar schijnt erg goed te werken.

Nimpie:

Voor jou geld hetzelfde. Ik vermoed dat jij connecties hebt met hun, maar weet het niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat je niet telkens van die lijsten gaat maken. 1x posten is trouwens genoeg.

• Maarten

Hi,

Ik zal niet ontkennen dat pieter en ik elkaar kennen. Maar Nimpie kennen we niet. Ik zal in ieder geval geen reclame meer maken. Mag ik wel normaal reageren met het noemen van de site als iemand vraagt waar een bepaald toestel het goedkoopst is?

• Nimpie

Wie ben jij dan (XiMaster)

Ik ben gewoon een cosument.

Ik wil graag een Nokia 3410 of 3510 kopen.

Daarom heb ik een lijst gemaakt met de GSM winkels met hun prijzen.

En ik dacht dat jullie ook iets aan hadden.

P.s. Voor jou geld hetzelfde???

• Maarten

joww niempie,

op de een of andere manier wordt het niet gewaardeerd als je gewoon zegt waar iets het goedkoopste is. Maar dat is toch juist de bedoeling hier ofniet????

Ik hoop dat die master geloofd dat wij geen band met elkaar hebben..Maar ik zou zeggen ,je leverdt goed werk zo!

• Xi_Master

Als je naar surft; kun je op zo'n beetje alles selecteren en dan vind je het goedkoopst vanzelf.

Nimpie; bij deze mijn excuses. Ga vooral door met het posten van lijsten, maar 1x posten blijft genoeg hoor….;)

• Xi_Master

Als je naar surft; kun je op zo'n beetje alles selecteren en dan vind je het goedkoopst vanzelf.

Nimpie; bij deze mijn excuses. Ga vooral door met het posten van lijsten, maar 1x posten blijft genoeg hoor….;)

• Nimpie

Sorry dat ik 2 x gelijst heb

Het zal nooit gebeuren.

• Durk

hoe war

• Durk

kom op met tsjeten

• Ralf

Maarten doe het zoals paul het doet…

die noemt zijn site maar maakt geen reclame..stuk verstandiger