Telecom2day.nl = Topservice

  • Kevin

    Pas geleden een t68i besteld op www.Telecom2day.nl, en ik had hem binnen een week een topwinkel met een goede service!

    Bovendien geven ze informatie over het toestel en kun je ze altijd bellen, faxen en mailen.

    En ze zijn echt spotgekoop.

    Oja ze hebben ook nog eens alle providers,

    Snel kijken dus

    www.telecom2day.nl

    Vriendelijke groet

    Kevin

  • Day

    Yeeeh man wat cool, jammer dat de helft van de site onder constructie is.

    Conclusie: Amateurs…. en niet zo klein beetje ook.

  • hallo

    we hebben de carkit siemens gekocht en siemens telefoon

    na een maand carkit doorgebrand telefoon stuk

    na 2 maand wachten en veel gezeur eindelijk nieuwe tel en carkit

    shitwinkel

  • Webmaster Telecom2day

    Met alle respect maar van deze klacht hebben wij nog niet gehoord in welke winkel is dit gebeurd.,.

  • Marcel

    Via Beslist.nl heb ik een originele Samsung batterij besteld (voor onze S5) bij Telecom2day.nl Product is niet origineel maar imitatie. Bewust gekozen voor de duurdere originele uitvoering. Dit bedrijf zegt origineel te verkopen echter de batterij is geproduceert in ander land en logo Samsung is op batterij gestempeld. Gevolg telefoon extreem warm bij opladen en is inmiddels overleden. Dit noem ik productmisleiding en via mailwisseling word er niet serieus gereageerd en werd tenslotte gevraagd het product retour te zenden. Niet gedaan want gaat slechts om € 15 maar ben dan wel bewijs kwijt. Dit bedrijf verdient de titel  List&Bedrog toko!  Ik schrijf deze recensie om anderen te waarschuwen.

  • Marcel

    Anonymous

    Pas geleden een t68i besteld op www.Telecom2day.nl, en ik had hem binnen een week een topwinkel met een goede service!

    Bovendien geven ze informatie over het toestel en kun je ze altijd bellen, faxen en mailen.

    En ze zijn echt spotgekoop.

    Oja ze hebben ook nog eens alle providers,

    Snel kijken dus

    www.telecom2day.nl

    Vriendelijke groet

    Kevin

    TOPWINKEL = FOPWINKEL !