Laagste prijsgarantie

• Youri Claessens

De winkel TforTelecom geeft laagsteprijsgarantie. Ik had mijn GSM ergens anders goedkoper gezien dus ging naar de winkel toe. Daar nog effe gevraagd naar hun lpg en het goldt ook op abonnementen. Dus ik het blaadje laten zien van een winkel in Haarlem en ze zouden met de baas bellen. Na een paar minuten komt ze terug en zegt dat de LPG niet geldt omdat het geen echte winkel is, maar een internetwinkel. Maar op die site staat toch duidelijk op dat het een echte winkel is! Zij weer met de baas bellen en ze komt terug en zegt dat het niet gaat! Maar ze moeten dat toch doen ofniet? Ik wil hem bij TforTelecom halen omdat Roermond dichterbij is als Haarlem en dus als de GSM kapot is hem direct kan laten maken. Wat moet ik hieraan doen? Ik bel maandag al het hoofdkantoor op voor uitleg!

• Hoi

Foto van de winkel laten maken door de internetwinkel met een offerte erbij

• Maarten

gewoon bij www.gsmhuis.nl kopen ,die zijn echt het goedkoopste

• Youri CLaessens

Nee hoor, www.telecom.nu is die winkel in Haarlem. Maar hoe moet ik dit doen?

• Paul

het probleem is inderdaad dat internetwinkels andere prijzen hanteren waar een gewone winkel niet tegenop kan! Waarschijnlijk hanteert telecom.nu een hele scherpe prijs die tfortelecom niet kan hanteren. dangaan ze natuurlijk moeilijk lopen doen en dan krijg je dit gezeik!

maar telecom.nu is een internetwinkel! waarom zou je het niet gewoon online afsluiten? ben je bang dat het fout gaat???

Paul

www.gsmdealer.nl