Tip voor een goedkoop abo.? (Evt. met toestel)

• Mariska

Hallo,

heeft iemand nog een tip voor een goedkoop abo. eventueel met een leuk toestel?

(Hoeft niet hypermodern/allernieuwste te zijn. Gewoon een (weinig orginele) Nokia 3210 / 3310 is wel Ok)

Ik heb al diverse zoekacties gedaan, maar “verzuip” in het aanbod. Telfort en Ben en Dutchtone hebben wel aardige aanbiedingen, maar met Telfort heb ik slechte ervaringen en die Proefben heb ik net getest. Beide hebben hier in het Noorden een slechte dekking. Mensen met Dutchtone zijn hier ook niet tevreden.

Over KPN en Vodafone ben ik zeer positief, dus het liefst een aanbieding van die providers. 45 of 60 belminuten zou al Ok zijn. Ik SMS meer.

Groeten en alvast bedankt voor je reactie!

Mariska.

• Paul

kijk anders eens op www.telecomvergelijker.nl. Daar kan je het gewenste toestel gaan vergelijken bij de shops en de jaarlijkse kosten op een rijtje zetten. Zo weet je direct wie de goedkoopste zijn.

Als ik je aan mag raden:

Kies KPN Mobile 60 of Vodafone 60 als je met de dekking geen gerommel wil hebben. Zijn wel wat duurder, maar daar krijg je dan ook betere dekking voor.

Paul

www.gsmdealer.nl

• Marijke

Bij telecom.nu hebben ze wel een leuke Telfort aanbieding met een Nokia 5210 of een Ericsson t65. Geen entree, 1e 2 mnd geen abbo.

• Tip

Moet je eens kijken bij gsmstunter.nl Daar heb je een abo van Vodafone met een 3310 voor 9 euro per maand. Zonder belminuten maar dat maakt dan niet zoveel uit als je weinig belt. In het noorden had ik steeds gedonder met Telfort. Op allerlei plaatsen geen ontvangst. Met Vodafone wel prima ontvangst.

• Maarten

als ik jou was zou ik bij www.gsmhuis.nl gaan kijken, want daar zijn ze erg goedkoop

• Hoi

Maarten, nu weten we het wel……

• Paul

maarten,

als je bezoekers wilt hebben op jou website moet je eens aan gaan melden bij telecomvergelijker.nl of gewoon je website goed gaan aanmelden in de zoekmachines, maar NIET HIER!!!!!!!!!!! zo kan ik ook reclame gaan maken!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Maarten

Doe niet zo schijnheilig man!!! Wat ben jij dan aan het doen????? Je maakt alleen maar reclame.

En wat is er op tegen die site aan te prijzen???? Het is toch in het belang van iedereen om te weten waar je de goedkoopste telefoons kunt kopen? Of niet soms.