Nokia 8310 + abo

• Ann

Hai

Ik wilde graag een NOKIA 8310 kopen, samen met een abonnement voor niet al te vaak bellen (zeg maar iets als Dutchtone Allin 20).

Bij welke shop kan ik dit het beste doen?

Slechte/goede ervaringen, of toch maar gewoon naar de winkel?

Groet en dank bij voorbaat, Ann

• Xi_Master

kijk eens bij

• platinum

Vermijd op dit moment Belnu.nl, ik heb er op dit moment nog geen goede ervaringen mee,ze hebben nog steeds niet gereageren op mijn e-mail berichten en ik moest zelf telefonische contact opnemen om me te laten vertellen dat ik mijn bestelling niet kreeg omdat ze mijn fax waren kwijtgeraakt en dus te laat waren, naar mijn inziens is dat hun probleem en moet ik daar toch niet de duppe van worden dat hun mijn fax kwijt maken. Zodra ze dit op een nette manier kunnen oplossen zal ik misschien weer normaal over Belnu.nl kunnen praten.

Groeten,

• Xi_Master

over belnu.nl? Dat zullen een aantal van jullie zich misschien afvragen. Het complete verhaal met alle sappige details en frustraties is hier live te volgen!

Succes Platinum! ;)

• Platinum

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, even voor de duidelijkheid heb ik nog steeds geen reactie terug gekregen. Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Tot die tijd verzoek ik iedereen niet in zee te gaan met Belnu.nl, het is natuurlijk je eigen keus, maar wat mij nu is overkomen kan met jullie ook gebeuren.

Groeten,

Platinum

P.s Bedank Xi_Master

• LOLO

ik heb hem voor 159 euro met 22.50 abo van vodafone zonder aansluitkosten. 1 jaar

in den haag is geen webwinkel

• janri

hallo met mij ging alles flex met belnu.nl vandaag ontvang ik mijn nokia8310.

De reden waarom er dingen mis zijn gegaan kwam met de overbezetting.

Maar nu zijn ze beter bereikbaar en ze beantwoorden nu wel al je mails.

Groetjes en veel succes.

• Platinum

Bedankt voor de reactie, ik hoop ook echt dat ze mijn e-mailberichten gaan beantwoorden, zit nu al zo lang te wachten op een antwoord, wordt er eerlijk gezegt een beetje depri van op deze manier.

Zodra ik een reactie ontvang laat ik het op dit Forum meteen weten.

Groeten,

P.s Veel succes zal ik denk ik veel nodig hebben.janri schreef:

• JP

LOLO,

welke winkel gekocht ??

Thanx

• gratistelecom.nl

Als je op www.telecomvergelijker.nl kijkt zie je wie het goedkoopste de 8310 kan bieden!