Foutje op telecom.nu ??

• Peter

Met een 2 jarig d* allin 20 gratis siemens sl45 ? En bij een allin 30 2 jarig istie weer 38 euro ?? Is volgens mij een foutje of niet ? Zo niet dan doe ik het gelijk, want heb het altijd al mooi toestel gevonden sinds hij uit is. Wie kan me ff helpen ? Of email adres geven van hun.

Greets Peter

• Paul

ik zou maar ff mailen naar hun, of bestellen, want je bent in zee met telecom.nu voor die prijs! en niet voor een andere prijs. als ze gaan zeuren kan je de bestelling annuleren! Zo werkt dat tenminste bij ons :) Ik weet of zij dit ook accepteren.

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

Ja kga zo ff mailtje sturen. Maar het is zowiezo niet duur toch ? 38 euro voor een 2 jarig allin 30 abbo vind ik ook nog niet zo heel veel eigenlijk. Heb ze tenminste nog nooit ergens goedkoper gezien…

• Paul

Ik ben goedkoper!, maar duur is het niet, maar houd wel rekening ermee dat je dan twee jaar aan het contract vastzit! Het abonnement is tevens ook niet de goedkoopste. Als je redelijk veel mobiel belt is dit uiteraard een goed abonnement. Wij leveren het toestel voor 10,00 euro! Hier moet je wel 10,00 rembourskosten rekenen!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

En met allin 20 2 jarig ? Dat is het perfectie abbo voor mij. Heb nu nog een oud abbo van dutchtone allin 120 en meestal is mijn rekening tussen 15 en 20 euro.

• Peter

Ik zie nu ook net dat de sl45i ook gratis is bij een 2 jarig ben vaak abbo. Khoop dat het klopt want dan ga ik toch denk ik die aanbieding nemen.

• Paul

s45 i.c.m. dutchtone allin 20 2-jarig: EUR 59,00

sl45i i.c.m. ben vaak 2-jarig: 169,00

deze prijzen zijn bij ons zo! Ik denk dat er toch iets niet klopt bij telecom.nu, want de prijzen verschillen nog al!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

Ja dat vond ik ook nogal. Ze kunnen hem ook los leveren voor minder dan de sl42 en sl45. En volgens mij is die sl45i het nieuwst toch.

• Paul

ja, maar dat kan ik ook, dus dat is het verschil niet, maar het probleem zit hem meer in de bonus die ze geven. Wij geven echt hoge bonussen, omdat wij direct aansluitingen verrichten met verschillende providers, maar deze bedragen krijg ik er zelfs niet uit!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Peter

Naja ik zal het wel zien. Heb ze een mailtje gestuurd alleen nog niks terug gekregen.