Slechte service Belnu.nl

• platinum

Ik raad iedereen af om maar voor een of andere reden in zee te gaan met Belnu.nl mij hebben ze namelijk voor 3 weken aan het lijntje gehouden om mij daarna te kunnen vertellen dat ik geen gebruik meer mocht maken van hun aanbieding omdat ze mijn fax kwijt waren van de bestelling en nu te laat waren.

Een zeer slechte omgang van de klant. Ook nooit geen reactie gehad over de voortgang van de bestelling.

Zie meer bij http:\\www.telecomvergelijker.nl

• Paul

gewoon een vraag, moest jij per fax een aankoop van een toestel bevestigen, of had je ook een abonnement besteld? en als je een abonnement hd besteld: had je deze ook per post gedaan?

Paul

www.gsmdealer.nl

• platinum

Ik had een abonnement met een toestel besteld en zoals beschreven op de website moest het contract worden doorgefaxed en worden gepost, ik heb hier toen voor de eerste gekozen, maar als ik eerder had geweten dat het zo zou gaan had ik meteen gebeld of de fax was aangekomen of het contract ook nog op de post gedaan.

Groeten,

P.s Heb afgelopen vrijdag nog contact gezocht met Belnu.nl maar ik ben benieuwd dat ze nog contact met me opnemen.

• platinum

Sorry heb in mijn derde bericht iets verkeerds getypt, het contract moest worden gefaxed OF worden opgestuurd, dus niet beide. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Ben op deze manier wel de hoge korting van Talkline mis gelopen op de vodafone 120 abonnementen die ze in maart hadden, flink balen dus!!!

Groeten,

• malica de moeder deleilah

Helemaal mee eens. Ik had een samsung A300 besteld.. Ook met dezelfde aanbieding. Krijg heel leuk brief met simkaart derbij… jah hier is vast de simkaart het toestel was niet voorradig…

Bellen, bellen, bellen, maar gewoon aan het lijntje gehouden.

Na 2 weken toch het toestel gekregen.. Maar ik raad het echt iedereen af.. De kortingen zijn hoog maar die betaal je vanzelf weer terug met het naar Belnu bellen of je nu alsjeblieft je toestel mag hebben. Want je moet nog aardig blijven ook anders kan je alleen nog maar met de baas praten.. En tja.. die werkt nooit

• Serial

Helemaal mee eens. Ik had een samsung A300 besteld.. Ook met dezelfde aanbieding. Krijg heel leuk brief met simkaart derbij… jah hier is vast de simkaart het toestel was niet voorradig…

Bellen, bellen, bellen, maar gewoon aan het lijntje gehouden.

Na 2 weken toch het toestel gekregen.. Maar ik raad het echt iedereen af.. De kortingen zijn hoog maar die betaal je vanzelf weer terug met het naar Belnu bellen of je nu alsjeblieft je toestel mag hebben. Want je moet nog aardig blijven ook anders kan je alleen nog maar met de baas praten.. En tja.. die werkt nooit

• denice

mag ik vragen waar je het heb besteld want ik zou ook graag die telefoon willen hebben en als je dan weet waar het wel goed is

• platinum

He Denice,

Je kunt even op www.telecomvergelijker.nl kijken, daar staan alle aanbiedingen vermeld. Meestal kun je daar ook commentaar vinden over hoe de bestelling bij een bepaalde shop is verlopen.

succes,