nokia 6510 ben extra 2 jaar telecom.nu

• kanivan

Bij telecom.nu verkopen ze de nokia 6510 met een 2-jarig ben extra abo voor 59 euro, is dit een goede prijs?

• Joop

http://www.sitel.nl/phone.asp?id=6

en probeer ook de bart smit even :)

en http://www.telecomvergelijker.nl

Linda, kijk jij ook nog even naar een goede prijs ;)

• Kanivan

Hey bedankt daar is hij 10 euro goedkoper en geen verzendkosten scheelt toch weer 19 euro!

• Joop

No problem, kijk ook even bij telecomvergelijker.nl

misschien is die ergens nog goedkoper

MvG

Joop

• Xi_Master

Tip: Sluit geen 2-jarig contract af. Na een jaar is er al zoveel verandert op dit gebied…..

Zoals ik het bekijk wil je die 6510 op een zo goedkoop mogelijke manier zien te krijgen.

Misschien is iedereen over een jaar zwaar verslaafd aan i-mode en jij zit nog een jaar aan je contract vast met je 6510 die dan misschien een keer € 125 opbrengt….tis maar een tip hoor. Je kan beter wat meer voor je toestel betalen en er maar een jaar aan vastzitten dan direct 2 jaar omdat het zo'n mooi toestel is…

• Kanivan

Ja ik denk dat je gelijk hebt, het is veel verstandiger om nu iets meer te betalen en dan ik dan tenminste niet 2 jaar eraan vast zit. Nou ben extra met 1 jaar en 6510, dat is bij sitel dan ook nogsteeds het goedkoopste? 127 euro wat denken jullie redelijke prijs?

• Xi_Master

Als je inderdaad 5 uur per maand belt wel ja….

• Totale kosten Ben© Extra: € 35 * 12 = € 420,- + € 127 toestel = € 547,-

• Totale kosten Ben© Vaak: € 22,50 * 12 = € 270,- + € 187 toestel = € 457,-

• Totale kosten Ben© Regelmatig: € 15,- * 12 = € 180,- + € 297 toestel = € 477,-

Laat je niet gek maken door lagere toestelprijzen als je het aantal belminuten niet haalt! Je ziet dat er tussen Ben© Vaak en Ben© Extra € 90 verschil zit; Toestel is € 60,- duurder bij Ben© Vaak; maar de abbokosten weer € 150,- goedkoper. Kijk dus van te voren goed of je eerder 5 uur per maand belt of 3 uur….

Bij elk bedrag moet nog € 50,- aansluitkosten opgeteld worden.

Succes met je keuze, hoewel ik je het niet makkelijk maak volgens mij….;)

• Kanivan

Ik bel meer dan 5 uur per maand, dus wordt zeker ben extra =P

ik hoef geen aansluitkosten te betalen, want ik verleng mijn contract

wat wel nep is, is dat je geen headset erbij krijgt zoals bij de 8310.

daarvoor ben je toch ook al iets van 30 euro kwijt