Ervaring Sitel.nl

• roos

Kunnen jullie mij je ervaringen met sitel.nl vertellen. Ik wil een nokia 3330 kopen. Hoor het graag van jullie, bedankt.

• GRIET TITULAER

Hoi Roos je hebt niet echt goed gezocht, ik herinnerde me net iets, kijk eens op bartsmit.com (misschien ook de normale winkel) kost ie 2 euro goedkoper en geen bezorgkosten EN is onder rembours, enne we kennen allemaal bartsmit dat zit wel goed lijkt me, kijk maar even ik kan het misschien even mis hebben hoor, succes.

• Joop

als ik jou was, zou ik het bericht even bij

http://www.telecomvergelijker.nl posten, daar staat sitel.nl op dit moment bovenaan. Daar zullen dus ook veel mensen zijn die ervaring hebben met kopen via sitel.nl

• GRIET TITULAER

er was ook iets bij de blokker voor 170 of 180 euro simlock vrij maar weet niet of het een 10 of 30 was

• joop

Vraag is natuurlijk ook of het handig is om een toestel bij een speelgoedwinkel te bestellen. Ik weet het niet

• GRIET TITULAER

als ie kapot gaat word ie naar de zelfde reparatiedienst gestuurd hoor, ik zie het probleem niet en telecom winkels hebben ook bout service EN ze wilde via een webshop doen, zit je ook met een klein probleempje als je een reparatie moet hebben.

• joop

ja misschien heb je wel gelijk. Alleen heeft de winkel de keuse voor repair center. In dit geval zullen we nooit weten welke dat is. Dus maakt dat dus niets uit. Ik zou wel graag willen weten wat voor keuse roos maakt.

• ¤lindå¤

bij kijkshop 159 euro met ben vrij!!!! is een 3330:D

• joop

Hey roos, wat wil je eigenlijk prepaid, los toestel, contract of contractvernieuwing.

Linda, bij sitel is een 3330 euro 158,- Oja waar bel je nu mee…….in volgorde van de meest gebruikte ;)

• ¤lindå¤

6510 met blauw display:D en een 8310 frontje erom of was die vraag niet voor mij joop:?