imodeshop.nl/belnu.nl>betrouwbaar?

• The Freestyler

Hallo mensen,

Ik ben van plan om een i-mode toestel en een i-mode abbo te nemen. Ik heb kpn prepay en zal dan dus over moeten stappen op kpn postpay (abbo). In de winkel (primafoon) is het laagste abbo KPN Flexibel Economy (8,95 euro per maand).

Ik zag nu dus op de dochterpagina (www.imodeshop.nl) van www.belnu.nl een aanbieding staan: KPN abbo voor slechts 5.00 euro per maand.

Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en kan, en of dit betrouwbaar is?? (alle ervaringen zijn welkom!)

greetz, the freestyler

• mobi

Let op: deze pagina is vrijwel operationeel echter we zijn op dit moment de aanbiedingen zo scherp mogelijk aan het plaatsen. Maandag a.s. zal de site helemaal actueel zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Als belnu zijn we al reeds 4 jaar actief op internet en hebben ons m.i. prima bewezen ondanks dat we afgelopen maand een forse achterstand hebben gehad en de klanten te lang hebben moeten wachten.

U ziet aan het tijdstip al dat we nu nog aan het werk zijn om alles a.s. woensdag helemaal bij te hebben.

groet

belnu

• Paul

kijk ook eens op www.telecomvergelijker.nl. Een erg nuttige site met de goedkoopste abonnementen op een rij. Vraag daar je mening eens!

Paul

www.gsmdealer.nl

• platinum

Ik heb een slechte ervaring met Belnu.nl mij hebben ze voor drie weken aan het lijntje gehouden om me daarna te vertellen dat de deal niet door ging omdat hun mijn Fax waren kwijtgeraakt en dus te laat waren.