gsm-shop.nl / portering

• Roelien

Ik heb bijna 3 weken geleden een talkline vodafone 120 abonnement besteld bij gsm-shop.nl. Ik wilde mijn nummer behouden dus ik heb nummerprotering aangevraagd. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen van gsm-shop.nl, maar mijn oude provider heeft al n week mijn toegang geblokkeerd. Ik kan dus al n week niet meer bellen. Wanneer je mijn nummer belt krijg je n Vodafone voicemail. Iedereen spreekt dus in, maar ik kan mijn berichtjes niet afluisteren. Hierdoor ontstaat n hoop verwarring en vooral irritatie. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt met nummerportering of slechte ervaringen met gsm-shop.nl? Ik zou het graag willen weten. Gsm-shop.nl zegt de kaart opgestuurd te hebben. Bah, bah, bah!

Groetjes Roelien

• Xi_Master

Meestal doen ze dat toch aangetekent? Dan MOET het binnen 2 werkdagen in huis zijn. Ik zou eigenlijk niet weten wat je moet doen. gsm-shop weet ook wel dat het niet is aangkomen, want daar moet jij voor tekenen. Mailen maar zou ik zeggen….

Succes en laat even weten hoe het afgelopen is.

• Paul

je moet gewoon even om de transportcode vragen. die moeten ze wel geven, en als ze moeilijk gaan doen weet je al hoe laat het is! Als je de transportcode hebt (een 3S-code) kan je op www.tracktrace.nl kijken waar de zending is. wellicht ligt hij op het postkantoor, maar is er geen briefje achtergelaten. Dit komt nog wel eens vaker voor. Laat weten hoe het ermee staat!

Paul

www.gsmdealer.nl

• seço

Ik heb hele goede ervaringen met gsm-shop.nl, ik ben wel zelf in de winkel geweest.

• Roelien

Vandaag heb ik mijn pakje ontvangen. Er lag gisteren een briefje van de postbode dat hij het voor de eerste keer aangeboden had. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon veel te laat opgestuurd. Ze zitten in een verhuizing en ze kunnen die drukte waarschijnlijk niet aan. Ik baal nog steeds van hun actie, maar ik ben wel blij dat alles er is. Ik mis alleen n handleiding over de diensten van Vodafone. Is het normaal dat ze die erbij leveren?

Groetjes Roelien

• Xi_Master

Je zit toch bij Talkline? Je kan je niet abonneren op de diensten van Vodafone…

• Roelien

Ik bedoel de simpele dingen als het instellen en uitschakelen van mijn voicemail, bellen in het buitenland, e.d. Ik heb gewoon n vodafone voicemail. Waar en hoe kom ik aan meer info hierover?

Groetjes Roelien

• Kasper

Kun je opvragen op http://www.vodafone.nl/ Maar ook voor de GSM-netwerkdiensten van Vodafone kun je terecht bij de klantenservice 117, of bij een Vodafone City Point. In het laatstgenoemde etablissement moet je wel zweren de volgende keer direct via Vodafone aan te sluiten. Is namelijk vaak voordeliger en de service ten opzichte van het één-tweetje Talkline/gsm-shop is vele malen beter… :D

Groet,

Kasper

P.S. voor alle Vodafone-vragen kun je altijd ff mailen ;-)