Welke provider in plaats van Telfort?

• Marianne

Ik heb er een duidelijke crecitnota bijgekregen. Verder hoefde ik inderdaad géén verzendkosten te betalen. Bellen kun je er in ieder geval mee. De gok is dat je die 270 euro niet terugkrijgt als de zaak op de fles zou zijn. Het is gewoon een gok maar als het wèl werkt, kun je mooi een jaar gratis bellen en zo niet dan moet je er gewoon voor betalen. Ik heb twee abonnementen genomen voor mijn dochters. Ze maken het anders toch wel op aan beltegoed. Ik vond dit wel een gokje waard.

• Xi_Master

Ik heb een briefje van de postbode ontvangen. Morgen kan ik mijn abbo ophalen. Trouwens…als de zaak op de fles is; kan je volgens mij je abbo annuleren….maar weet ik niet zeker..

John: géén verzendkosten!

• shiggy

Leuke site die gsm.stunters, maar volgens mij kreeg je die 3310 gisteren nog voor gratis nu moet je ervoor betalen. Gelukkig heb ik die 3310 alvast binnen dus meer geld krijgen ze niet van mij.

• Bob

Neem es voor de verandering een o2 abbonoment! Haha! Nee, ff serieus. o2 is een hele nieuw gezicht en ik heb ook echt het gevoel dat ik met een heel ander netwerk bel. De dekking is sterk verbetert en zal dit jaar nog sterker verbeteren en de klantenserv is ook een stuk beter geworden! Je hoeft niet eens een minuut te wachten (tenminste, bij mij niet en ik hang toch vaak aan de lijn!) en ze zijn altijd vriendelijk en ze snappen 't ook nog es!