Welke provider in plaats van Telfort?

• Michel

Hallo daar,

Ik ben Telfort-abonnee maar ik heb toch besloten om eens verder te kijken.

Die Telfort service is ook niet alles, daar heb ik me lelijk in vergist.

Nu weten julie vast wel een goede andere provider (geen KPN) die dus wel een normale dekking heeft en ook nog eens goede service biedt.

Op zich is heb ik nog geen echte plannen, maar ik zit toch te denken aan Vodafone of Talkline: wie kan me iets belabgrijks vertellen over deze providers voordat ik kies?

Belangrijk: ik zal het abonnement afsluiten of met een Ericsson T68i

Omdat er Ericsson en Nokia-netwerken zijn is dit een belangrijk gegeven.

Ik stel julie antwoorden op prijs! :)

Michel

• SH

Heb zelf vodafone en heb nooit problemen met bereik en heb nooit klachten over de service gehoord of zelf meegemaakt. Talkline heb ik geen ervaring mee,

• Xi_Master

Als je snel bent (vóór 4 april) kun je op een gratis Vodafone abbo afsluiten. 120 belminuten per maand voor nop! Ook hebben zijn tot 4 april volgens mij de beste acties met vodafone. kijk zelf maar eens….

p.s. ik kreeg eerder klachten over reclame maken. Ik verdien hier niks aan en ik ken de mensen van gsmstunter ook helemaal niet. Als je mij een betere zite kan tonen, stel ik mijn mening direct bij

• Xi_Master

Naar aanleiding van dit artikel stel ik mijn mening bij:

Ik heb zelf ook een aanvraag lopen, dus ik kan niet zeggen dat ik hier zo blij mee ben…:(

• SH

Roel van gratistelecom gaat erlangs om te kijken hoe het zit, hoop voor je dat je niet ver-jeweetwelt bent.

• Xi_Master

Dat hoop ik ook. Ik laat wel weten alz ik meer hoor van ze….

• Wovelaar

Ik weet niet wat de consequenties zijn ik heb inmiddels ook zo'n abo mogen ontvangen van gsmstunter. In principe klopt het dat gsm-stunter uitgeschreven is of verplaatst (minder erg). Op de creditnota's die gsmstunter uitgeeft staat een kvk nummer vermeld dat via de kvk site herleidbaar is tot Coens Trading dat op het zelfde postadres gevestigd is.

Ik ga er van uit dat ik dus een overeenkomst met Coens Trading en als het niet zo blijkt dan ga ik juridische stappen ondernemen.

• Xi_Master

dan ben je denk ik niet de enige…:D

• marianne

Ik heb met talkline zelf gebeld en gevraagd of gsmstunter betrouwbaar was. De dame aan de telefoon vertelde mij dat er met gsmstunter niets aan de hand was. Ik heb zelf intussen het gratis abonnement van 120 minuten ontvangen mèt een credietnota. Nu verder afwachten dus of het bedrag inderdaad wordt teruggestort. Ik ben wel benieuwd.

• John

Het is allemaal toch aantrekkelijk om het te doen.. vandaag de laatste dag, ik heb het contract hier naast me liggen. Er zijn eenpaar dingen die ik niet echt normaal en alles behalve proffesioneel vind:

Nergens word gegarandeerd dat je geld terug krijgt.

Ze praten in het contract over maandkosten over GULDENS.

Verzend kosten (welliswaar indien van toepassing, maar toch)

Een contract hoort duidelijkheden te verschaffen geen onduidelijkheden. Om nog maar te zwijgen van het aantal schrijf en taalfouten in de site.

Ongeveer een maand geleden heb ik ook al gekeken naar het kvk nummer van Gsmstunter, toen bestond het nog wel. Wel heel opvallend dat het nu in eens onder een andere naam zou staan. Daar hebben ze zeker dan wel tijd voor.

Ik weet het nog niet allemaal…

Ik denk niet dat ik een gokje van ongeveer 600 gulden eraan waag.