Hallo allemaal,
Checkout www.interkoopjes.nl
Eindelijk weer eens een site met een beetje uitstraling en nog goedkoop ook!
greetings
Dat is zeker mooi, een perfecte site met een leuk aanbod, nu eindelijk niet alleen GSM maar ook Playstation en zelfs digitale camera's tegen spectaculaire prijzen!!!
Dit soort sites zouden er meer moeten komen.
Mensen ga even kijken bij www.interkoopjes.nl de moeite waard!!!!
Karel bedankt!!!
Een wereldtip :-)
Johan
Karel Prinsen schreef:
>
> Hallo allemaal,
>
> Checkout www.interkoopjes.nl
> Eindelijk weer eens een site met een beetje uitstraling en
> nog goedkoop ook!
>
> greetings
Ik kreeg de volgende e-mail van shop4gsm:
Ik kan u verzekeren dat www.shop4gsm.nl/index.html een zelfstandig bedrijf is. Interkoopjes zit toevallig ook in Maarssen. Zij hebben dezelfde produkten als wij omdat zij bij ons inkopen.
Dat zij onze prijzen volgen, soms met kleine verschillen, is het beleid van Interkoopjes. Dit is trouwens niet verboden.
Interkoopjes.nl is zeer zeker een bonafide bedrijf met toekomst!!!
Dus ik hoop dat dit een beetje licht brengt in de hele zaak!!!
www.shop4gsm.nl/index.html is een bedrijf dat zich met een op dit moment wellicht klein aanbod wil profileren als goedkoopste op de markt van GSM accessoires.
De komende maanden zal het assortiment veel groter gaan worden, en zullen er voor meer toestellen accessoires op de site komen te staan.
Trouwens heeft u dezelfde artikelen als wij goedkoper gezien??? geef ons dan de link door, wij kunnen dan kijken wat wij met deze informatie kunnen. Kijk dan ook meteen even naar de verzendkosten (bij ons slechts Euro 1,50!!)
Het is makkelijk de site vol te zetten met allemaal GSM onzin, maar is het dan ook kwaliteit???.
En juist die kwaliteit willen wij onze klanten leveren!!!
Met vriendelijke groet,
www.shop4gsm.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?