GOEDKOOPSTE MR HANDSFREE???

• Joke

Wie wil voor mij zoeken wie de goedkoopste carkit levert?

Ik wil graag de best getestte, die van MR HANDSFREE

De goedkoopste die ik ben tegengekomen is ? 90.00 maar ik weet dat ze goedkoper geleverd worden.

Ik ben jullie bijvoorbaat dankbaar!

• shaft

Op www.06gsm.nl krijg je gratis een carkit bij aanschaf van een mobiele telefoon.

Greetz

shaft

• Joke

Ja, allemaal leuk en wel maar ik heb telefoons genoeg het gaat me alleen om de carkit.

• blatend_schaap

Ben je net te laat. Bij Belnu.nl kreeg je er 1 gratis… Verder had Belcompany volgens mij een aanbieding voor € 45,- maar weet niet of dat nog geld.

• Rene

Die aanbieding van belcompany was i.c.m. abbonement. Ben zelf ook op zoek naar goedkope mr. handsfree

• GSMWinkel.net

Wij hebben niet de Mister Handsfree maar een andere! Welke zeker van hoge kwaliteit is en veel goedkoper! Ik gebruik hem zelf in mijn auto ook en ben echt tevreden!

Is ook een stuk goedkoper (hij is btw deze maand in de aanbieding)

http://ww.gsmwinkel.net

• blatend_schaap

Ok wist ik niet…

My bad

• rene

Is die ook geschikt voor een ericsson T65?

• blatend_schaap

Heej zie net dat belnu.nl de actie heeft verlengt tot 18 maart. Dat was 10 maart. Dus als je een gratis Mr-Handsfree wil halen moet je snel zijn…

Mekker

P.S. Waar blijft de mijne trouwens, mensen van belnu? Heb een week geleden besteld… “binnen 3 dagen thuisbezorgd”…right

• Joke

ja voor alle merken, de connector die je voor een bepaald merk nodig hebt sturen ze je gratis en voor noppes toe en het is een goede handsfree set

sukzeven