gsmshop

• johan

Geachte heren laatst liep ik een zaak binnen “gsmshop” in rotterdam naast monditel. Mijn vraag is heeft iemand daar ervaringen over deze zaak. Bij monditel heb ik een keer een 8210 frontje gekocht wat bleek er te zijn. Ik heb namelijk een orginele frontje gekocht en kreeg een imitatie @!#$ uit china of zo. Ik heb voor de orginele prijs betaald en merkte paar dagen later dat het geen orginele frontje was. ik ging boos terug en toch zeggen ze dat het orgineel was en toch is het binnen 2 dagen kapot.

Gsmshop zit naast monditel. Werken ze samen? weet iemand het ?

Ik wil een t66 kopen bij de gsmshop want hij is 30 euro goedkoper dan monditel, maar weet iemand waar ik goedkoop een t66 kan kopen. Bij gsmshop kost de t66 met een jaar dutchtone 40 abonnement 109 euro

• tommy

ok ze weken niet samen maar let goed op dat je geen tweede hands toestelletje krijgt het zijn namelijke chinesen dus let goedop of het wel orginele europese toestellen zijn

• Allin Mandy Moore Fan

tommy schreef:

>

>… het zijn namelijke chinesen…

hahaaha, lol

Mijn zus heeft daar een Dutchtone Allin 30 voor 2 jaar afgesloten en heeft ze de Nokia 6510 voor 136 euro gekocht. Die was wel de laatste in de vitrine. Na hem “onderzocht” te hebben, was het gewoon een nieuw toestel. Moet je even in de winkel je foon inspecteren, voordat je de winkel uitloopt ;)

• Wouter

en hoe check je dat?

• Allin Mandy Moore Fan

Nou, door hem in de winkel te bekijken, voordat je weggaat… simpel toch? Dan kunnen ze niet zeggen dat je hem “misschien” hebt laten vallen ofzo of dat je hem stiekem hebt omgeruild.

Als je het voor hun neus kunt laten zien, dat er wat mis is, dan kun je hen meteen erop aanspreken.

• jolanda

Ja daar heb ik ook een telefoon gekocht en het was wel goed . Ik had een abo afgsloten bij belcompany met een 8850 toen ik in mijn handen kreeg zag ik gelijk dat het gebruik was. ik vroeg de verkoper hoe kan dat. en ze zei ik weet niet. ik wiste toen zeker dat het tweedehands was. Ik had al van mijn vrienden gehoord dat Belcompany toestel terug nemen binnen14 dagen als je niet blij mee ben. Wat gaan ze met die ouwe toestel doen? Aan mijn verkopen of jou natuurlijk.

Ik heb mijn abo gelijk geannuleerd en liep boos weg.

Toen kwam ik bij de gsm shop, en alles was perfect en nieuw geseald in doos en is nog goedkoper ook.

Met heel veel respect gsmshop your are good.

• peter

ja ik koop nu al 2 jaar bij gsmshop, nog nooit problemen gehad!!!

prima in orde dus.