Goedkoop Dutchtone ab.

• Mirthe

Bij Dixtone krijg je alleen deze week E120,- terug bij een Dutchtone abonnement. Bovendien zegt Dutchtone je oude abonnement voor je op en krijg je de dubbele kosten die je maakt daardoor, van ze terug!! Zeker de moeite waard om te informeren.

• Xi_Master

je kan beter een Vodafone 120 abbo afsluiten. Daar krijg je € 270,- voor weer :D.

• géén aansluitkosten

• 1-jarig contract
  • johonny

Xi master volgen mij maak je reclame over jouw site of zo . Deze site is opgericht om te discuseren en niet reclame over jouw iegen zaak te maken.

• blatend_schaap

Wat is precies het probleem?

Xi master geeft een uitstekende tip: goedkoper dan dat kun je het niet maken. Dit forum blijft mede tot stand omdat users hun ervaringen uitwisselen en elkaar tippen over voordelige aanbiedingen. Het is toch juist goed als iemand je wijst op een GRATIS abonnement met GRATIS 120 min bellen?

Of zie ik het verkeerd?

Bhee

• Bobby

Nee hoor,

Hij geeft een juiste verwijzing die je alleen maar kunt respecteren.

m.v.g Bobby

• Xi_Master

Ik heb inderdaad geen eigen site. Ik zit er namelijk zelf ook over te denken om dat abonnement af tesluiten. Waar vind je deze dagen nog een ‘ouderwets’ 100% gratis abonnement? Maar wees de volgende keer wel zo stoer om je e-mail erbij te zetten.

• blatend_schaap

Ach is waarschijnlijk een 13 jarig jongetje dat aandacht zoekt.

Keep up the good work Xi_Master

• GSMWinkel.net

Xi Master loopt hier al een hele tijd rond en is denk ik de stuwende kracht samen met een paar andere achter dit prikbord! Ik heb hem nog niet betrapt op het verkopen van bepaalde winkels enz.

Dat mensen dat van mij zeggen lijkt me veel logischer! Alhoewel ik het niet probeer natuurlijk want het is idd een onafhankelijk bord!

Rogier