GSMSTUNTER

  • Joke

    Ik wil bij gsmstunter een telefoon met abbonement kopen en een los abbonement.

    Dit hebben ze dit moment in de aanbieding.

    je krijgt een bedrag van hun teruggestuurd en krijgt van de provider, in dit geval talkline je abbonementsgeld.

    Nu wil ik vragen heeft iemand ervaring met GSMstunter over het terug te betalen bedrag. Ze zeggen dat je het binnen een maand op je rekening terugkrijgt.

  • Xi_Master

    Joke, als je even precies zegt welk abbo+toestel je wilt en welk abbo los, dan wil ik wel ff kijken of het goedkoper kan.

  • Joke

    Een nokia 6310 met 120 belminuten van talkline voor 22,50 per maand, het is een 1 jarig abbonement. Ik had zelf al overal gekeken maar dit was de voordeligste. Ik weet alleen niet of ze betrouwbaar zijn wat betreft het terugstorten.

    Ik weet wel dat TELECOM.NU betrouwbaar is, daar heb ik al veel telefoons en abbonementen vandaan.

    Maar je mag zoeken voor mij, is nooit weg als je er zin in hebt.

    Groetjes Joke

  • marc

    je krijg geld terug !!!heb ik vorig jaar juli oo gekregen

  • Bobby

    Ook ik heb een vraag en ik zal er geen aparte topic voor aanmaken.

    GSM Stunter heeft een gratis vodafone 120 abbonement,alles voor 0,0 euro zelfs de verzendkosten zijn gratis.

    Nu heb ook ik goede ervaringen met gsmmobiel en telecom nu.

    Is dit geloofwaardig wat gsm stunter aanbiedt?

    m.v.g Bobby

  • marc

    ik heb nu deze actie ook besteld, heb hem vandaag binnen en over 1.5 maand krijg ik het geld keurig en netjes op mijn bank gestort….keurig toch!!(Y)

  • Bobby

    Goed ook nog maar even hier,

    Dat het geld gegarandeerd wordt gestort is absoluut niet zeker.

    Het uitgeprintte contract bevat alleen verwijzingen naar hun site m.b.t de aanbiedingen.

    Het contract van gsmstunter vermeldt alleen dat je maandelijks 20,50 euro moet betalen aan vodafone daar teken je ook voor.

    Normaliter bevat het contract een bijlage met daarin de verekening van het e.a.

    Ook een kamer van koophandel nummer geeft een bepaald houvast dit kan ik (nog) niet vinden op hun site.

    Nu wil ik niet zeggen dat deze jongens niet solide zijn maar als klant heb je geen enkel bewijsrecht t.a.v. de terugstorting.

    Misschien is dit hun werkwijze en is deze o.k. maar toch…

    m.v.g Bobby

  • Dirk Postma

    Zie http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=260

    Daar loopt een discussie over hetzelfde, morgen waarschijnlijk uitslag (na overleg met gsmstunter)

  • Bobby

    Klopt,vandaar dat ik een vervolg gaf aan de posts met de woorden ook nog maar even hier.

    Het is inderdaad nuttiger om de link erbij te vermelden :-).

    m.v.g Bobby

  • ¤lindå¤

    binnen 2 maanden het bedrag op mijn rekening,2 abbo's afgesloten,en 2 keer keurig gevangen:)