t68 met abbo

  • Bob

    Hallo allemaal,

    Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer, maar ik ben op zoek naar een gsm shop op het internet waar ik het voordeligst een T68 met abbo kan krijgen, ik bel/sms nu voor ongeveer 20 a 30 euro per maand.

    Wie heeft er hier suggesties? Alvast hartstikke bedankt!

    Groetjes Bob

  • TJ

    je moet es kijken op www.telecomvergelijker.nl . Daar staat dat de T68 het goedkoopst is met een ben abo. Een talkline abo werkt nl anders, daar betaal je nog belkosten bovenop…

    Alleen je zegt datje voor 30 euro belt/smst? Dan heb je aan die 30 belmin van ben niet genoeg. Moet je zelf mr ff op ddie site kijjken.

    Als je al een abo hebt kun je ook kijken wat ze je bieden als je je abo verlengt…

    Groeten TJ

  • Xi_Master

    kijk hier eens: Een ander abbo is natuurlijk ook mogelijk. Dit is een Vodafone 120. Voordeel van Vodafone is dat je smsvoorraad kan aanschaffen.

  • Billy

    http://www.sitel.nl/gsm/ericsson/t68m/ericssont68m.asp

  • gsmcop

    Ik weet dat er een winkel waar je t 68 goedkoop kan kopen voor 309 met een een jarige libertel 120 abo. Deze zaak ligt in Rotterdam tegen over de doelen de naam weet ik niet helemaal meer, gsm……… en nog wat.

    Succes met het zoeken.

    ik heb zelf een t68, het duur maar wel waard voor het geld.

  • mathijs

    zaak tegenover Doelen = Monditel

    Heb ik ook me gsm gekocht. Supergoede zaak! word gerunt door chinezen en die hebben alles op gsm gebied of kunnen er snel aankomen.