8310voor 209euro met 1 jaar abonnement van libertel

  • gsmcop

    Dag allemaal, ik ben vandaag langs de gsmshop geweest in rotterdam . Daar heb ik een goeie actie gezien. Je kan namelijk de 8310 voor 209 euro krijgen met een goedkope abo van 1 jaar met libertel voor 22.50 permaand en je krijg nog 120 minnuten gratis permaand.

    Ik kon vandaag niet kopen, omdat vodafone gesloten was. ik morgen wel openen, tenzij iemand mij kan vertellen waar het nog goedkoper is

  • blatend_schaap

    Kan goedkoper:

    8310 i.c.m. Talkline Customizer (1 jaar) € 357,-

    Sim kaart Libertel 8 mnd gratis (4x 22,50) = € 90,-

    Totaal € 447,-

    Jouw abbo:

    8310 € 209,-

    Vodafone 120 (1 jaar) = € 22,50 * 12 = € 270,-

    Totaal € 479,-

    Scheelt wel € 32,- !!!!!! ;)

    Bron telecomvergelijker.nl

    Bhee

  • gsmcop

    Volgens mij zit er op de custumizer geen gratis belminuten, waar of niet.

    dan kan je beter een losse 8310 kopen voor 450euro een contracten meer. Vind je niet.

  • blatend_schaap

    En daarom koop je dus een losse SIM van Vodafone…

    Wel goed lezen…

    Op deze manier heb je dus EN een 8310 EN 120 belminuten per maand (wel 2 abbo's) maar ben je uiteindelijk dus goedkoper uit…

    (ik heb de totale kosten voor de customizer voor 1 jaar en de kosten van de vodafone voor 1 jaar er al bij inberekent: reken het maar na. Je bent zo goedkoper uit en je eindigt met hetzelfde)

    Bhee

  • gsmcop

    Twee abo is dat niet te veel voor 1 toestel of kan jij voor zorgen dat ik alle beide simkaart met 1 toestel kan bellen .

    Wel goed nadenken.

    Volgens mij ben jij een van de verkoper van gsmstunter

  • blatend_schaap

    *zucht*

    *nog een zucht*

    HINT: Je hoeft niet persé alle twee de simkaarten te gebruiken… Als je alleen de laatste gebruikt en van mij part de eerste door midden knipt en…

    ach laat ook maar

    Ooit zul je het begrijpen :)

  • Dirk Postma

    Er is (misschien) 1 “maar”:

    Een tijdje terug was het zo dat je bij Talkline maximaal 1 abo per 6 maanden kon afsluiten. Aangezien zowel de customizer als de vodafone 120 van talkline is, zou het kunnen dat deze optie niet werkt. Ik weet echter niet zeker of die 6 maanden restrictie nog steeds van toepassing is.

  • GSMCOP

    Bedankt voor de uitleg postma.

    Luister bleek schaap niet iedereen kan twee vodafone abo nemen. en de optie kaart kapot knippen is toch een domme oplossing, kan je niks beter vezinnen.

    uit deze discussie is een conclusie gekomen, customizer is gewoon niet voordelig.

  • blatend_schaap

    Eigenlijk moet ik niet eens reageren maar goed:

    Je kunt tegenwoordig wel 2 talkline aansluiten. Enige restrictie is dat je de eerste rekening betaald hebt. Je hebt inderdaad gelijk dat het vroeger niet kon. Er is dus geen reden om het niet te doen

    Aan Gsmcop:

    - Je vroeg of het goedkoper kon: ik laat je zien dat het goedkoper kan

    - Jij snapt dat niet, ik probeer het uit te leggen

    - Je snapt het nog steeds niet en vind blijkbaar dan dat het een domme oplossing is en concludeert daaruit (terwijl je het eigenlijk niet snapt) dat het niet voordelig is?

    Volgende keer als je aan het forum een vraag stelt of het goedkoper kan, vermeld er dan wel bij dat je eigenlijk alleen maar post om te laten zien hoe goedkoop je aan iets kan komen en dat het je feitelijk niet intresseert als iemand bewijst dat het NOG goedkoper kan.

    Anyways, ik gaf je een tip en blijkbaar word dat niet op prijs gesteld…

    Succes met je 8310 :)

    Bhee