www.mobileplaza.nl

  • Nokia 6510!!

    Als ik jullie een winkel kan aanbevelen zou ik deze pakken. Donderdag had ik de nokia 6510 besteld en vrijdag had ik hem al in huis. Dat is pas service!

    Gr Nokia 6510!!!

  • ¤lindå¤

    klopt,ik had er keypad en een flash dolfijn vandaan ook heel snel in huis

    p.s frontjes voor de 8310 passen er ook op hoor!!:D

  • karel

    Zeker verkoop trucje van jullie geen een site is betrouwbaar

  • Allin Mandy Moore Fan

    Ik had afgelopen dinsdag besteld bij mobileplaza en verwachte mijn bestelling woensdag of donderdag… inmiddels is het al vrijdag na 19.00 :(:(:(:(:(

    Ik had me er zo op verheugd… :'( Hopelijk wordt het ook op zaterdag geleverd, anders moet ik wachten tot maandag! Dus snel vind ik het nu niet. Zal wel net weer aan mijn bestelling liggen. (Besteld onder rembours)

    Groeten,

    AMMF

  • << ..:: Nokkia ::.. >>

    Als het morgen niet is, dan zal het wel dinsdag worden. . .

  • ¤lindå¤

    het is nu zaterdagavond 22.15

    en?????/heb je het binnen?

  • Nokia 6510!!

    En toch had ik het na een dag meteen in huis. Jammer dat ze niet zo snel zijn voor jou.

    Gr Nokia 6510!!

  • Allin Mandy Moore Fan

    Ik heb van iemand gehoord, dat ze geen pakketjes op maandag leveren, dus moet ik tot dinsdag wachten… Levering duurt bij mij dus 1 week! Vind ik wel wat te lang voor een rembours bestelling. (ze hebben mij ook niet gemaild, dat er wat vertraging was ofzo)

  • gsmcop

    Allemaal gelul over vandaag bestellen en morgen of overmorgen in huis. want dat kan gewoon niet altijd goed lopen. allemaal verkoop pratjes. Ik heb gemerkt dat mobileplaza en gratistelecom op deze site reclame willen maken en ons op verkeerde pad zetten want als het bij hen goed gaat dan hebben ze geen tijd om deze onzin te op deze site te zetten.

    allemaal vieze vuile kl.te hon..n

  • Allin Mandy Moore Fan

    Ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen :D eindelijk… :p

    En het is best mogelijk om vandaag te bestellen en (over)morgen in huis te hebben! (vooral met rembours-bestelling).

    Ik heb vaak online (GSM)-spullen besteld en het is vaak genoeg voorgekomen, dat het zeer snel werd geleverd!