verzekering HCS rosemont

  • elly

    HELPPPPPPP

    wie kan mij helpen zoek van mjn telefoon verzekering genaamd HCS Rosemont een adres of een emailadres is niet te vinden tot nu toe.

    zal vast nog wel iemand zijn die er een verzeking heeft lopen.

    groetjes

    elly

  • auke

    Een beetje googlen… en dan:

    Je moet schriftelijk met handtekening en het polisnummer een brief faxen of opsturen naar postbus 21460 3001 AL Rotterdam en het faxnummer is 010-2068672 en als je naar ze wil bellen is het telefoonnummer 010-2068677 / 2068686

  • Peter de G.

    Het antwoord was al op 20.3.2007 gegeven op www.gsm.startpagina.nl

    Sommige mensen crossposten geregeld, volgens de huisregels mag dat niet maar ja je ziet het.

  • jacqueline leunk

    hoi. ook ik ben op zoek naar he temail adres van deze firma ik wil mijn abn. stop zetten mocht jij iets vinden dan hoor ik dat graag van je.als ik het vindt dan stuur ik het je op ,groetjes jacqueline

  • jacqueline

    het e.mail adres van rosemont .info@harmonyfs.com hoop dat je er wat aan hebt anders heb ik net het advies gelezen gewoon niet meer betalen dan hoor je ook niks meer na je opzegging strekte

  • pm. h

    ik heb ook een telefoon verzekring bij hcc rosemond. ik heb mijn telefoon aanbieder gevraagd of het via hun ging. dus niet. deze gaf een advies, geld terug laten storten. dan reageren ze wel.

  • kobus de graaf

    u bent nie t alleen hoor

    de ver zekering rosemont neemt het niet zou nou met zijn klanten .ik ben al tig

    keren naar de bank geweest om het bedrag terug telaten boeken

    maar ze gaan maar door.

    maar we gaan door met zoeken

    sterkte

  • Willem

    Wat bedoel je met zoeken? Al de gegevens die je nodig hebt heb je nu toch? Alles staat hierboven genoemd.

  • brian

    bestaat deze “verzekering” wel want ik heb op mijn papieren dat hun nummer

    010- 20 686 73

    en dat is anders dan al die andere nummers wat ik hier vind

    Kan iemand me helpen

    Brian

  • Willem

    Als je het nummer op Google intikt krijg je diverse nummers te zien, dus ze hebben kennelijk meer nummers.

    *D*D*D