gsmstunter.nl

  • Nokia

    Heeft iemand ervaring bij het verschaffen van een product(gsm) bij gsmstunter.nl? zo ja, wat is jou indruk over het internetshop.

  • gratistelecom

    Hoi,

    Ik mag het eigenlijk niet zeggen als concurrent, maar gsmstunter is een goede winkel met goede service (tenminste over wat ik besteld heb, rest weet ik natuurlijk niet.)

    Groeten,

    Roel

    http://www.gratistelecom.nl

  • medal of honor fan!

    Roel wanneer verwachten jullie ben Abo's?? en wanneer komt die officiele site on-line??

    Greetz Patrick

  • mark

    Heb er ooit een abo besteld met een 3310, netjes geregeld daarzo. ik had hem binnen een paar dagen binnen.

  • gratistelecom

    Hallo,

    Ben abonnementen hebben we 1 dag verkocht, maar toen bleek de overeenkomst met ben niet goed geregeld te zijn, zodat we deze opnieuw aan moeten vragen. We hopen zo snel mogelijk, als ben een beetje meewerkt. Maarja, er moest al een boekwerk van 90 pagina's worden getekend enzo.. Ik hoop binnen een week, maar ga maar nergens vanuit.

    De officiele site komt naar verwachting begin maart online.

    We gaan dan ook verschillende campagnes voeren, en laten zien dat we goede service hebben. Er wordt op dat moment van introductie van de nieuwe site ook een service telefoonnummer opengesteld (geen 06-nummer) en een snellerse service dmv de fax aangeboden.

    Er moet nog veel geregeld worden, maar met de introductie van de nieuwe site willen we het meteen goed doen.

    Groeten, Roel

    http://www.gratistelecom.nl

  • Nokia

    Ik heb dus ook een nokia 3310 besteld die toen de tijd in de aanbieding was. Alles was op tijd en netjes geleverd. Maar je zou dus een bedrag van gsmstunter.nl voergoedt krijgen binnen 1,5 maand, het is nu 3 a 4 maanden geleden dat ik die toestel heb besteld en heb nog steeds niets ontvangen en als ik hun probeer te bellen neemt er niemand op! Ik heb ook meerdere malen e-mails verstuurd en heb er geen antwoord op gekregen. Je begrijpt dat het niet echt een goeie zaak is.

    Was bij jou wel alles goed geregeld Mark?

  • mark

    ik heb het geld geloof ik wel gehad(staat op mijn moeders naam) ik zal het nog eens navragen laterz

  • Nokia

    Ok dan hoor ik het nog van je….

    Latersss

  • david

    Ik heb ondertussen al twee keer wat besteld bij www.gsmweb.nl en daar zijn de prijzen heel laag , makkelijk telefonisch bereikbaar als je vragen hebt en bovendien vriendelijke klantenservice, check it out.

    groeten David

  • karel

    Bij gsm-shop is het veel lager want ik heb zelf een jaar libertel 240 abb met 8310 gekocht voor 199 euro. de sit is www.gsm-shop.nl